اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاوان سنگین خودتحریمی‌ها برای تولید داخلی

بانک‌های عامل برای تولیدکنندگان مانع‌تراشی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون و کار آذربایجان‌شرقی گفت: برخوردهای سلیقه‌ای و برداشت شخصی از قوانین از سوی بانک‌های عامل موجب شده تا این بانک‌ها به جای گره‌گشایی از تولیدکنندگان، برای آنها مانع‌تراشی و ایجاد دردسر کنند.

بانک‌های عامل برای تولیدکنندگان مانع‌تراشی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی شهیدسلیمی شهرستان آذرشهر، با بیان اینکه امروز عرصه اقتصاد، تولید و صنعت کشور زیر حملات دشمنان قرار گرفته است، اظهار کرد: تبدیل بدترین تهدیدها به بهترین فرصت‌ها، وجه تمایز ملت ایران با سایر ملل‌ است.

وی با انتقاد از ورود واژه خودتحریمی به جمع واژگان سیاسی اقتصادی استان، گفت: برخوردهای سلیقه‌ای و برداشت‌های شخصی از قوانین، از سوی بانک‌های عامل، باعث شده تا این بانک‌ها به جای تسهیل امور و گره‌گشایی از تولیدکنندگان، برای آنها مانع‌تراشی و ایجاد دردسر کنند و تاوان سنگین خودتحریمی‌ها را واحدهای صنعتی و تولیدی می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: اثرات منفی و شکننده خودتحریمی بسیار بیشتر از تحریم‌های خارجی است و لازم است که در شرایط کنونی تابلوی خودتحریمی شکسته شود.

فاتح در ادامه سخنان خود، تولیدکنندگان را سربازان و مدافعان خط مقدم جهاد اقتصادی خواند و اظهار کرد: اگر زمانی خاک میهن اسلامی در معرض هجوم دشمن قرار داشت، امروز عرصه اقتصاد، تولید و صنعت کشور زیر حملات دشمنان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر سرنوشت جنگ تحمیلی با ورود جوانان باغیرت، ایثارگر و شجاع به نفع ملت ایران به پایان رسید، امروز نیز صنعتگران باغیرت ایرانی با همت والا و ایثارگری‌های خود، اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف تخریبی و شکننده خود دست یابند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تبدیل بدترین تهدیدها به بهترین فرصت‌ها، وجه تمایز ملت ایران با سایر ملل است که مطمئناً تهدیدات اقتصادی نیز به فرصت مناسبی برای پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی برای ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول