اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان:

2500 دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی گرگان فارغ‎التحصیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان گرگان گفت: بیش از 2 هزار و 500 فارغ‎التحصیل در مقاطع کاردانی پودمانی و ترمی از این مرکز فارغ‎التحصیل شدند که کارنامه نسبتا خوبی در این بخش داریم.

2500 دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی گرگان فارغ‎التحصیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا عالمی صبح امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: بیشتر فارغ‎التحصیلان این مرکز در مقاطع بالاتر مشغول به کار شدند که این امر نشان می‎دهد مرکز علمی کاربردی به لحاظ کیفیت از رشد قابل قبولی برخوردار است.

وی با بیان اینکه فعالیت مرکز علمی کاربردی خانه کارگر گرگان از سال 1387 آغاز شده است اذعان کرد: شروع فعالیت این مرکز با چهار رشته آموزشی همراه بود و در حال حاضر به 11 رشته پودمانی در مقطع کاردانی، چهار رشته کاردانی در مقطع کارشناسی و سه رشته ترمی در مقطع کاردانی ارتقا پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان با بیان اینکه این مرکز به لحاظ فضا و امکانات آموزشی جهش بزرگی از صفر به 7 هزار متر داشته است تصریح کرد: به لحاظ کیفی نیز سعی شده تا با بهره‎گیری از پرسنل و اساتید مجرب در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

عالمی به رشته‎های آموزشی ترمی که در مقطع کاردانی در این مرکز تدریس می‎شود اشاره کرد و ابراز داشت: رشته‎های حسابداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق در این مرکز دانشگاهی دانشجو تربیت می‎کند.

وی اضافه کرد: رشته‎های پودمانی مقطع کاردانی شامل ایمنی و بهداشت، بازاریابی، حسابداری در بانک‎های صنعتی، خدماتی در واحدهای صنفی، روابط عمومی، کاردان فنی اینترنت، کاردان فنی برنامه‎سازی کامپیوتر، کاردان فنی شبکه‎های کامپیوتری، معماری شهری و نیز مونتاژ تعمیر سیستم‎های یارانه‎ای در این دانشگاه تدریس می‎شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان در خصوص رشته‎های پودمانی کارشناسی نیز گفت: حسابداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی مکانیک، ماشین‎افزار و کارشناس حرفه‎ای طراحی معماری از جمله رشته‎های آموزشی در این مرکز است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول