اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی همدان خبر داد

پرداخت 520 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی همدان

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی استان همدان گفت: شعب بانک کشاورزی استان همدان از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه بیش از 520 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

پرداخت 520 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی همدان

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این تسهیلات به 6 هزار و 442 نفر از کشاورزان و روستائیان پرداخت شده که از این مبلغ 8 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات تکلیفی، 454 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات غیرتکلیفی و 58 میلیارد ریال نیز مربوط به تسهیلات وجوه اداره شده است.

وی افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 میلیارد ریال یعنی معادل هفت درصد افزایش پرداخت داشته‌ایم.

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به وصول مطالبات بانک کشاورزی استان تصریح کرد: بانک کشاورزی استان همدان بیش از 467 میلیارد ریال از مطالبات خود را از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه به حیطه وصول در آورده است.

طاهری در ادامه بیان داشت: از این مبلغ وصولی 19 میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی، 363 میلیارد ریال تسهیلات غیرتکلیفی و 85 میلیارد ریال نیز تسهیلات وجوه اداره شده را شامل می‌شود.

وی ابراز داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 117 میلیارد ریال افزایش وصولی را شاهد هستیم و این به این معناست که نسبت به سال گذشته معادل 33 درصد رشد داشته‌ایم.

طاهری در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که مشتریان با پرداخت به موقع بدهی‌های خود بانک کشاورزی را در تأمین مالی بخش کشاورزی یاری کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول