اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان:

70 درصد فارغ‎التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی وارد بازار کار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان گرگان گفت: 70 درصد فارغ‎التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی وارد بازار کار شدند.

70 درصد فارغ‎التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی وارد بازار کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا عالمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دانشجویانی که از دانشگاه علمی کاربردی فارغ‎التحصیل می‎شوند به علت تخصص و دانش مهارتی که دارند بهتر وارد فضای کسب و کار می‎شوند.

وی تصریح کرد: در تعاملی با مراکز صنعتی که نیاز به دوره‎های آموزشی دارند در صدد عقد تفاهم‎نامه هستیم که استارت این اقدام از سه الی چهار ماه گذشته کلید خورده است ولی تا زمانی‎که کارگاه‎های صنعتی و ادارات مجاب شوند نیروی انسانی باید بر حسب نیاز تربیت شود مستلزم سپری شدن زمان هستیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان با بیان اینکه کاربردی شدن و مهارتی شدن در اجرا کمی سخت است اذعان کرد: مهارتی شدن مراکز دانشگاهی تنها به ایجاد آزمایشگاه و کارگاه نیست بلکه فراهم کردن سیستمی برای ظهور و بروز رساندن استعدادهاست.

عالمی اضافه کرد: از ابتدای تاسیس این مرکز سعی شده تا در راستای مهارتی شدن گام برداشته شود و خوشبختانه در راستای رسیدن به این هدف، هیچگاه از حرکت باز نایستادیم هر چند زمینه‎ها هنوز فراهم نیست اما به نسبت دانشگاه‎های دیگر مهارتی‎تر و کاربردی‎تر گام برداشته شده است.

وی در خصوص تعداد اساتید دائم و غیردائم این مرکز یادآور شد: تعداد 150 استاد در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند که برخی دانشجوی دکترا، برخی نیز دارای مدرک دکترا و تعداد اندکی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و همه اساتید دو سال سابقه تدریس دارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان از فعالیت 30 پرسنل در این مرکز دانشگاهی خبر داد و یادآور شد: قالب این افراد از تحصیلات بالای لیسانس برخوردارند.

به گفته عالمی مقطع تحصیلی این مرکز آموزشی به لحاظ رشته‎های تحصیلی رو به ‎رشد بوده است.

وی اذعان کرد: تاکنون کارگاه ریخته‎گری در این مرکز وجود نداشت ولی اکنون وسایل کارگاه تامین شده و از نظر کارگاه و آزمایشگاه کاملا مستقل هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول