اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس هرمزگان خبر داد

طرح ارتقای تمهیدات حافظتی بانک‌های هرمزگان در شورای تأمین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس هرمزگان از طرح ارتقای اجباری تمهیدات حفاظتی موسسات مالی و بانک‌ها با هدف جلوگیری از سرقت خبر داد.

طرح ارتقای تمهیدات حافظتی بانک‌های هرمزگان در شورای تأمین

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا محمدی یگانه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرماندهی استان از طرح ارتقا اجباری تمهیدات حفاظتی موسسات مالی و بانک‌ها با هدف جلوگیری از سرقت خبر داد.

وی افزود:‌ بر اساس این طرح بانک‌ها و مؤسسات مالی که ضوابط ابلاغی پلیس را اجرا نکنند از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقای تمهیدات حفاظتی مؤسسات مالی با هدف پیشگیری از وقوع جرم سرقت، بیان کرد: به موجب بازدیدهای میدانی انجام شده توسط کارشناسان مرتبط در نیروی انتظامی از تمام مؤسسات مالی سطح استان، بر اساس ضوابط ابلاغی مرکز نواقص موجود  احصا و به مدیران مؤسسات ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب در شورای تأمین استان نیز مطرح شد که با عنایت به لزوم حفاظت از بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم و سرقت مقرر شد چنانچه هر یک از مؤسسات و بانک‌های اداری نواقص نسبت به رفع معایب اقدام نکنند، نسبت به پلمب مؤسسه و جلوگیری از فعالیت آن اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از آن دسته از مؤسسات مالی که نسبت به رفع معایب حفاظتی خود اقدام و ضریب امنیتی مؤسسه را ارتقا داده‌اند، از عموم مردم فهیم استان نیز خواست از حمل و جابه‌جایی وجه نقد برای انتقال وجه سایر حساب‌ها و مؤسسات مالی خوداری و حتماً از سازوکارهای موجود من‌جمله چک بین بانکی و غیره استفاده کنند تا زمینه برای سوءاستفاده احتمالی سارقان فراهم نشود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول