اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک به زندانیان نیازمند؛

جشن گلریزان در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد با برکت امام رضا (ع) جشن گلریزان به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان کرمان برگزار شد.

جشن گلریزان در کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه یکشنبه همزمان با میلاد با برکت امام رضا (ع) و به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان کرمان جشن گلریزان با حضور مسئولان و خیران در خانه شهر کرمان برپا شد.
حجت‌الاسلام سیدحسن سعیدی استاد حوزه علمیه قم در این آیین با اشاره به اینکه این عمل خیرخواهانه توسط شهید لاجوردی پایه‌گذاری شد، اظهارداشت: این شهید بزرگوار در دوران انقلاب فعالیت‌های زیادی داشت و آثار شکنجه بر بدن ایشان مشخص بود.
وی بیان کرد: جشن گلریزان برای زندانیانی که از روی اشتباه غیرعمد به زندان افتاده‌اند، انجام شد تا خیران به عنوان عمل صالح از این افراد دستگیری کنند.
سعیدی افزود: در روایات آمده است که مؤمن برای رشد و تعالی به سه عامل مدد الهی، نصیحت‌گر درونی و گوش شنوا احتیاج دارد.
وی کمک به نیازمندان را توفیقی الهی دانست و تصریح کرد: این توفیق برای عده‌ای به وجود می‌آید که امکانات انسانی و سرمایه خود را در راه خیر هزینه کنند.
سعیدی با اشاره به اینکه کمک رهبری در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تأییدی بر این عمل است، بیان داشت: توفیق تنها با مدد الهی ممکن است و نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی عنوان کرد: کمک با برکت خیران تنها صرف افراد نیازمندی می‌شود که به دلیل اشتباه، گرفتار شده‌اند.
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان نیز در این آیین با بیان حدیثی از امام رضا (ع) اظهار داشت: نظام هستی بر اساس یک سری علل و معلول بنا شده و رفتارهای مثبت و منفی ما، ناکامی‌ها و خوشی‌های زندگی ما را رقم می‌زند.
حجت‌الاسلام علی توکلی افزود: اثر وضعی اعمال ما در زندگی خودمان انکار‌ناپذیر است، بدی‌ها و خوبی‌ها به خودمان برگشت داده می‌شود.
وی بیان کرد: اگر قدمی را برای همیاری با کسی برداریم هرچند اندک باشد، مطمئنا اثر آن را در زندگی خود می‌بینیم.
توکلی تصریح کرد: همه افرادی که در این جشن‌ها همراهی داشتند، بدانند که نفع آن به خودشان باز می‌گردد و در زندگی ما جاری و متبلور می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول