اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین جشن گلریزان در ابرکوه برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین جشن گلریزان حضور خیران شهرستان، مسئولان دادگستری استان، جمعی از مسئولان اداره کل زندان‌ها و مسئولان محلی در ابرکوه برگزار شد.

چهارمین جشن گلریزان در ابرکوه برگزار شد
معاون اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد امروز در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: برای آزادسازی 224 زندانی جرائم غیر عمد استان یزد نیاز به 83 میلیارد ریال اعتبار است.
محمد سلیمی‌فر همچنین تعداد زندانیان آزاد شده استان در سال 89 را 130 نفر اعلام کرد و افزود: این افراد با همکاری ستاد دیه استان یزد، خیران، خانواده‌های شاکیان پرونده‌ها و ... از زندان آزاد شده‌اند.
وی یادآور شد: برای آزادسازی این تعداد زندانی 23 میلیارد ریال کمک‌های ستاد دیه و 15 میلیارد نیز رضایت شاکیان اخذ شده است.
سلیمی‌فر در مورد تعداد افراد آزاد شده در سه ماه نخست سال جاری نیز عنوان کرد: در این مدت نیز 101 زندانی با مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک‌های ستاد دیه و 7 میلیارد و 300 میلیون ریال گذشت شاکی به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.
وی بیان کرد: امسال چهار جشن گلریزان در مناطق مختلف استان یزد برگزار شد که ابرکوه چهارمین برگزار کننده این جشن برای آزادی زندانی جرائم مالی غیرعمد بوده است.
سلیمی‌فر خاطرنشان کرد: این جشن در شهرستان‌های مهریز، یزد، طبس و هم‌اکنون نیز در ابرکوه برپا شده است.
وی از حضور گسترده خیران در این جشن قدردانی و اظهار امیدواری کرد: خیران به تعهدات خود عمل کرده و مبالغ متعهد شده را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول