اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر خواستار شد

مشارکت دهیاران در برگزاری جشن‌های گلریزان در روستاها

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: دهیاران با وجود نفوذی که در روستاها دارند باید برای برگزاری جشن‌های گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همکاری بیشتری داشته باشند.

مشارکت دهیاران در برگزاری جشن‌های گلریزان در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اکبر محبی صبح امروز در گردهمایی دهیاران دلوار در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم دهیاران در روند توسعه شهرها و روستاها اظهار داشت: دهیاران علاوه بر وظیفه ذاتی و اجرایی خود افرادی بانفوذ در روستاها هستند که می‌توانند مدیران اجرایی استان را در بسیاری از امور کمک کنند.

وی افزود: دهیاران با شناسایی نقاط ضعف و قوت روستاهای تحت مدیریت خود می‌توانند مدیران اجرایی در تصمیم‌گیری‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کمک کنند.

بخشدار دلوار نیز در این آیین با بیان اینکه دهیاران حلقه اتصال مردم و مسئولان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها هستند اضافه کرد: تعامل بیشتر دهیاران با مسئولان اجرایی و شوراهای اسلامی در رفع مشکلات روستاها بسیار مؤثر و تاثیرگذار است.

ریاض انصاری نظارت بر ساخت و ساز، توجه به بافت‌های روستایی و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن، سالم و بهداشتی با بهره‌گیری از مدیریت پسماند را از وظایف مهم دهیاران برشمرد.

وی تصریح کرد: دهیاران باید تلاش کنند تا با جلب مشارکت مردم و همیاری مشکلات روستائیان را در تمام زمینه‌ها حل و فصل کرده تا نیازی به حضور روستائیان در مرکز بخش و شهرستان نباشد.

انصاری با اشاره به ضرورت تاسیس شرکت تعاونی دهیاری‌ها، هدف از تاسیس این شرکت را تحکیم و تقویت وضعیت دهیاران با بالا بردن بنیه مالی و مشارکت بیشتر آنان در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح روستاها عنوان کرد.

کارشناس مسئول دفتر امور روستایی استانداری بوشهر نیز در این گردهمایی از تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها خبر داد.

علی نعمتی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته افق روشنی برای فعالیت دهیاران در روستاها ترسیم شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول