اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه ماه مبارک رمضان

پنجمین جشن گلریزان کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان از برگزاری پنجمین جشن گلریزان این شهرستان همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

پنجمین جشن گلریزان کاشان برگزار می‌شود

علی فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: پنجمین جشن گلریزان کاشان توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان یکشنبه 15 مرداد ماه مصادف با 16 ماه مبارک رمضان در تالار فیروزه شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 335 نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان آزاد شدند افزود: این تعداد محکوم دیه غیرعمد و مالی با پرداخت 95 میلیارد و 148 میلیون و 424 هزار و 731 ریال از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و ستاد دیه شهرستان، وام‌های ستاد دیه کاشان و بانک‌های عامل ملت و تجارت و کمک بیمه و قبول اعسار و همچنین آزادی از طریق مشاوره از بند رهانیده شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگشتند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان خاطرنشان کرد: از تعداد 335 نفر محکوم دیه غیرعمد و مالی در کاشان، 63 نفر توسط کمک بلاعوض ستاد دیه کشور با پرداخت 9 میلیارد و 520 میلیون ریال، 11 نفر توسط کمک بلاعوض ستاد دیه کاشان با پرداخت 320 میلیون و 125 هزار ریال و 80 نفر نیز از طریق وام ستاد دیه کاشان با یک میلیارد و 955 میلیون و 800 هزار ریال آزاد شدند.

فرزانه ادامه داد: از این تعداد 21 نفر زندانی محکوم به دیه غیرعمد و مالی با 3 میلیارد و 159 میلیون و 750 هزار ریال از طریق وام بانک‌های عامل ملت و تجارت، هشت نفر با 6 میلیارد و 151 میلیون و 200 هزار از طریق کمک بیمه و 37 نفر دیگر نیز با 37 میلیارد و 726 میلیون ریال از طریق قبول اعسار آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان یادآور شد: تعداد 115 زندانی محکوم به دیه غیرعمد و مالی این شهرستان نیز از طریق مشاوره رهانیده شدند.

فرزانه تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال 91 نیز 78 نفر به همت این ستاد با محکومیت مالی 30 میلیارد و 472 میلیون و 462 هزار و 967 ریال با کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، ستاد دیه کاشان و صندوق خسارات و همچنین از طریق سایر مجراها نظیر وام بانک‌های ملت و تجارت، قبول اعسار و مشاوره از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان متذکر شد: از اول مرداد ماه سال 87 یعنی زمان تأسیس ستاد دیه شهرستان کاشان تا پایان سال 90 یک‌هزار و 165 پرونده زندانیان محکوم به دیه غیرعمد و محکومان مالی در شهرستان کاشان مختومه شده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول