اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جامعه ورزشی اردبیل

جشن گلریزان در کمک به محرومان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت جامعه ورزشی استان اردبیل همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن گلریزان برای کمک به محرومان و نیازمندان در اردبیل برگزار شد.

جشن گلریزان در کمک به محرومان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در زورخانه علی‌ابن ابیطالب اردبیل برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: جشن نیکوکاری و سنت حسنه دستگیری از فقرا و افراد بی‌بضاعت سال‌هاست که در این کشور تجلی واقعی یافته و بارقه امید را در دل محرومان ایجاد کرده است.

بهروز زلالی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری به سرعت بین نیازمندان و 70 هزار مددجوی تحت تکفل کمیته امداد توزیع می‌شود، بیان کرد: از فردا کار جمع‌بندی، ساماندهی و توزیع کمک‌ها شروع شده و به نظر می‌رسد تا پایان هفته بتوانیم اهدایی خیرین و اهالی استان را به دست محرومان برسانیم.

وی در مورد برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس و کمک‌های جمع‌آوری شده نیز تصریح کرد: قرار است مدیران مدارس کمک‌های جمع‌آوری شده را به حساب کمیته امداد واریز و سپس این کمک‌ها در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس مختلف قرار گیرد.

این مسئول با قدردانی از همت اداره کل ورزش و جوانان و بسیج در برگزاری شایسته جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: قهرمانان و پهلوانان ما که از روحیه فتوت و جوانمردی برخوردار هستند تلاش می‌کنند تا در این امر خیر یاریگر باشند تا در آستانه سال نو دل کودکان و نوجوانان و اهالی بزرگوار زیر پوشش این نهاد شاد و مسرور باشد.

زلالی اضافه کرد: در یک حرکت دسته جمعی مردم ما در دو روز گذشته و امروز نیز به عنوان عید مسلمانان در کمک به محرومان و نیازمندان پیش ‌دستی کرده و سعی می‌کنند عزت و کرامت خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در سخنانی روح ایثار و گذشت را از بارزترین خصوصیات ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش و جوانان توصیف کرد.

احد پازاج اظهار داشت: ما برای اولین بار با همکاری کمیته امداد سعی کردیم در جشن نیکوکاری مشارکت کرده و در آستانه سال نو با اهدای کمک‌های خود دل نیازمندان را مشعوف کنیم.

وی بیان کرد: سرزندگی و بالندگی جامعه اسلامی به تقویت روحیه همنوع و توجه به همزاد است که در آیات و روایات الهی نیز بارها به این امر تاکید و توصیه شده است.

در این مراسم ورزشکاران، پهلوانان، قهرمانان و روسای هیئت‌های ورزشی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول