اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با هدف کمک مالی به 38 فرزند بی‌سرپرست؛

جشن گلریزان در کاشمر برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف جمع‌آوری و کمک مالی به 38 فرزند بی‌سرپرست،‌ جشن گلریزان در کاشمر برگزار شد.

جشن گلریزان در کاشمر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، این جشن که ظهر امروز با هدف جمع‌آوری و کمک مالی به 38 فرزند بی‌سرپرست در مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست غدیر کاشمر در محل باشگاه باستانی برق این شهر و با استقبال خوب شهروندان و خانواده‌های کاشمری برگزار شد باستانی‌کاران منتخب باشگاه‌‌های برق و تختی کاشمر به اجرای حرکات زیبای این ورزش اصیل ایرانی پرداختند.
باستانی‌کاران کاشمری هم‌صدا با ضرب و نوای مرشد که در مدح و ثنای مولای متقیان بود به اجرای جرکات زیبای میل، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده و شنا پرداختند.

*سادات پلیس کاشمری تجلیل شدند
همزمان با عید سعید غدیر خم از سادات پلیس کاشمری تجلیل شد.
در مراسمی که به همت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشمر در محل مسجد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، از 15 نفر از سادات پلیس شاغل در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تجلیل شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام مهدوی یکی از اساتید حوزه با تاکید بر اینکه پیامبر بزرگ اسلام عید غدیر را به عنوان افضل اعیاد معرفی کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه این عید بزرگ امامت و ولایت باید در راستای احیای و انتقال آن به نسل‌های آتی تلاش کنیم تا مراسم‌های این روز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
این استاد حوزه با تاکید بر اینکه غدیر بزرگ‌ترین عید امت اسلامی است که از زمان آغاز رسالت پیامبر ریشه دارد، خاطرنشان کرد: غدیر بدون مقدمه نبوده بلکه در غدیر رسمیت پیدا کرده است به همین دلیل است که هیچ جریانی همانند غدیر در بین طوایف شهرت ندارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول