اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان خبر داد

احداث دهکده آب درمانی در تنگستان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تنگستان گفت: آبگرم اهرم یکی از پنج چشمه آب درمانی برتر در کشور است و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و احداث دهکده آب درمانی در این محل ابراز تمایل کرده است.

احداث دهکده آب درمانی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم پرویز شعبانی صبح امروز در نشست کمیته گردشگری تنگستان بر فعالیت بخش خصوص در توسعه فضاهای گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: شهرستان تنگستان از جاذبه‌ها و پتانسیل‌های بسیار کم‌نظیری در بخش گردشگری برخوردار است و ضروری است بخش خصوصی را وارد عرصه کرد.

شعبانی افزود: وجود موزه شهید رئیسعلی دلواری، قلعه کلات، منطقه نمونه گردشگری خائیز، سواحل بکر دلوار، چشمه‌های آبگرم اهرم و میراحمد، بوستان جنگلی علی‌آباد جائینک و بنه‌گز از جمله‌ی این پتانسیل‌هاست که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند به زمینه‌ای برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تبدیل شود.

وی آبگرم اهرم را یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در سال‌های گذشته به ‌روی 400 چشمه آبگرم در سطح کشور در زمینه آب درمانی آبگرم اهرم یکی از پنج چشمه آب درمانی برتر در کشور شناخته شد که قابلیت سرمایه‌گذاری را دارد.

معاون فرماندار تنگستان عنوان کرد: در حال حاضر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و احداث دهکده آب درمانی در آبگرم اهرم ابراز تمایل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه توریسم درمانی به عنوان یکی از بخش‌های مهم در جذب توریست و گردشگر به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این مجموعه، علاوه بر رونق صنعت گردشگری در‌ شهرستان، توسعه و رونق اقتصادی نیز برای شهرستان به همراه داشته باشد.

وی همچنین اعلام کرد: مجموع اعتبارات سال گذشته بخش گردشگری شهرستان تنگستان بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال شامل مرمت قلعه زائرخضرخان اهرمی، مطالعه و ساماندهی مجموعه رئیسعلی دلواری، ساماندهی آبگرم میراحمد و آبگرم اهرم بوده که تلاش می‌شود در سال جاری این اعتبارات افزایش یابد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول