اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بانک‌های عامل زمینه توسعه گردشگری را در استان تقویت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل خواستار تقویت بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اردبیل با همکاری بیش از پیش بانک‌های عامل در استان شد.

بانک‌های عامل زمینه توسعه گردشگری را در استان تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی معاونین استاندار و فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اردبیل اظهار داشت: فرمانداری‌ها با دقت نظر در راستای توسعه گردشگری دراستان و شهرستان‌ها و همکاری بانک‌های عامل زمینه توسعه گردشگری بیش از پیش فراهم نمایند.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات عمران شهری شهرداری‌ها به آسفالت کوچه‌ها و معابر اختصاص یابد خاطرنشان کرد: عمران شهری مهمترین مولفه ما در مدیریت است که باید در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنان خود فرمانداران و مدیران را به رعایت عدالت و ارائه آمار واطلاعات صحیح فرا خواند و گفت: به لحاظ افت و خیز قیمت مرغ و با توجه به پیش ‌بینی‌های صورت گرفته قیمت نهاد‌های مرغی و کنجاله تنظیم و با قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود.

صابری همچنین بر حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف تأکید کرد و افزود: فرمانداران با تعامل و همکاری‌های یکدیگر بر حل مشکلات مردم در زمینه‌های طبیعی و کشاورزی و ایجاد موج سازندگی دراین بخش تلاش مضاعف را به عمل آورند.

وی در ادامه به حمایت دستگاه‌های اجرایی در همکاری در اتمام پروژه‌های مهر ماندگار اشاره کرد و اظهار داشت: تجهیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه طرح مهر ماندگار اساسی‌ترین فعالیت ماست و به لحاظ رشد و توسعه روستاها و توجه ویژه به عمران روستایی مدیران و فرمانداران بایستی در راستای حراست از معادن شن و اسه در حوزه مدیریت خویش دقت و حساسیت لازم را به عمل آورند.

صابری تصریح کرد: اعتبارات عمران شهری شهرداری‌‌ها با نظارت فرمانداری‌‌ها باید برای عبور و مرور مردم به آسفالت کوچه‌ها و معابر تخصیص یابد.

وی اظهار داشت: به منظور کنترل کارهای بحرانی و اداری سالن‌های چند منظوره در اختیار فرمانداری‌ها قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: فرمانداری‌ها ضمن با و همکاری با شوراهای اسلامی در برنامه‌ریزی مصوبات شوراهای شهر دقت نظر و کنترل لازم را معمول دارند.

صابری در ادامه سخنان خود با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه کشور در سال 58 توسط آیت‌الله طالقانی از نماز جمعه به عنوان پایگاه ارزشمند اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: در نماز جمعه بسیاری از مشکلات معیشتی مردم مطرح و حل و فصل می‌شود که بایستی با تلاش مدیران و حضور مستمر مردم دراین گونه پایگاه‌های ارزشمند گسترده‌تر گردد.

وی همچنین بر استانداردسازی و خصوصی‌سازی امور وسایط نقلیه دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن هفته دولت از مدیران و فرمانداران می‌خواهیم تا لیست پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان‌های خود را تهیه و برای بهره‌برداری در اختیار استانداری قرار دهند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از فرمانداران خواست؛ تا درخصوص تشکیل به موقع جلسات شورای تأمین و تدابیر امنیتی شهرستان‌ها همچون سال‌های گذشته بیش از پیش تلاش مضاعف نموده و نسبت به پرداخت مطالبات کارگران شهرداری‌ها نظارت لازم را اعمال نمایند تا از نارضایتی و بی‌توجهی کارفرمایان دراین راستا جلوگیری شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول