اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان خبر داد

واحدهای گردشگری لرستان به صورت ویژه بازرسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران و مردم در فصل تابستان تمام واحدهای گردشگری استان به صورت ویژه بازرسی می‌شود.

واحدهای گردشگری لرستان به صورت ویژه بازرسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، حسین فرهادی‌نژاد در جریان بازرسی گسترده از تمام تاسیسات گردشگری لرستان گفت: ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی به صورت ویژه اقدام به بازدید از تمام تأسیسات و مؤسسات گردشگری سطح استان کرده تا از این طریق مردم دغدغه‌ای برای استفاده از اماکن گردشگری استان نداشته باشند.

وی اظهار داشت: این بازدیدها با مشارکت معاونت و کارشناسان گردشگری با معاونان سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان و بازدیدهای مجزا توسط کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر در حال اجرا است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارایه خدمات تأسیسات گردشگری به صورت کمی و کیفی، نظارت بر نرخ‌های مصوب، برخورد قانونی با مؤسسات غیرمجاز و برخورد با تأسیسات متخلف از جمله نکاتی است که در این بازدیدها مورد توجه خاص بازرسان استان است.

فرهادی‌نژاد افزود: طی این بازدیدها به واحدهایی که در ارایه خدمات مطلوب کوتاهی کرده‌اند، تذکر شفاهی و به چهار واحد اخطار کتبی ابلاغ شد و واحدهای غیر قانونی و بدون مجوز اخطار پلمب ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: نظارت بر این واحدها تا پایان طرح سفرهای تابستانی استمرار دارد و از ادامه فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول