اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار سال آینده صورت می‌گیرد

تزریق 259 میلیارد تومان به محور گردشگری زنجان ـ غار کتله‌خور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تصویب اجرای طرح گردشگری محور زنجان، سلطانیه، قیدار تا غار کتله‌خور در سفر هیئت دولت به استان گفت: در چهار سال آینده 259 میلیارد تومان به این طرح تزریق می‌شود.

تزریق 259 میلیارد تومان به محور گردشگری زنجان ـ غار کتله‌خور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در نخستین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ایجاد محور گردشگری زنجان، سلطانیه، قیدار غار‌کتله خور را از مصوبات خاص سفر هیئت دولت به استان زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: برای این طرح 10 میلیارد تومان از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح گردشگری زنجان، سلطانیه، قیدار غار کتله خور در طول برنامه پنجم توسعه کشور هزینه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه معاونت برنامه‌ریزی راهبردی رئیس جمهور منتظر طرح تهیه شده در استان برای عملیاتی‌کردن آن است، اضافه کرد: طرح محور گردشگری زنجان، سلطانیه، قیدار غار کتله‌خور در جلسات کارشناسی آمایش سرزمینی محیط زیست تصویب شده و برای عملیاتی‌شدن باید در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم به تصویب برسد.

وی بودجه در نظر گرفته شده در طول برنامه پنجم برای محور گردشگری زنجان، سلطانیه، قیدار غار کتله‌خور را 259 میلیارد تومان اعلام کرد که باید در طول چهار سال آینده به این طرح تزریق شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی افراد ساکن در مرکز اشتغالزایی روزبه زنجان کارمند هستند، اضافه کرد: در آن محل کارهای اقتصادی هم انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: در مجموعه روزبه فقط شش یا هفت نفر کار اقتصادی انجام می‌دهند که محلی برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید کرد: طرح ساماندهی در نظر گرفته شده در مجموعه اشتغالزایی روزبه با دید حمایتی انجام می‌شود.

وی تخریب محل روزبه را منوط به هماهنگی بین دادگستری و اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد.

در ادامه این جلسه مشکلات طرح مجموعه دهکده نور و همچنین درخواست طالبی یکی دیگر از سرمایه‌گذاران بررسی شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول