اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قزوین:

تیم ملی هندبال از جاذبه‌های گردشگری قزوین دیدن می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قزوین گفت: اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از جاذبه‌های گردشگری استان قزوین دیدن می‌کنند.

تیم ملی هندبال از جاذبه‌های گردشگری قزوین دیدن می‌کند

سید محمد حسینی امروز در حاشیه اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور که به میزبانی قزوین در حال برگزاری است، اظهار کرد: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از ششم مردادماه به میزبانی استان قزوین آغاز شده است و پنج روز نیز در این استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این اردو 21 بازیکن از استان‌های کرمان، بوشهر، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، البرز، فارس، کرمانشاه و قزوین حضور دارند که خود را برای رقابت‌های آسیایی بحرین آماده می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین با بیان اینکه اردو‌های تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در استان قزوین کلاس درس خوبی برای مربیان و هندبالیست‌های این استان است، تصریح کرد: مربیان و هندبالیست‌های استان قزوین از نزدیک شاهد اردوهای این تیم هستند و نکته‌های آموزشی را در بهبود و ارتقای فعالیت‌های خود به‌ کار می‌گیرند.

حسینی عنوان کرد: همچنین بخش دیگر اردوهای تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در برخی از شهر‌های اطراف استان قزوین پیگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تمام بسترها برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در استان قزوین فراهم شده است، افزود: از چند روز قبل تمام بسترهای لازم برای ورود این تیم به این استان فراهم شده بود.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم منتخب هندبال استان قزوین در این اردوها رقابت‌ دوستانه‌ای را با تیم ملی نوجوانان هندبال کشور خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در اردوهای فشرده‌ای قرار دارند، بیان کرد: این هندبالیست‌ها هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر محسن طاهری و غلامعلی اکبرآبادی تمرینات آماده‌سازی خود را برپا می‌کنند.

وی در خاتمه با اشاره به سه نماینده هندبالیست استان قزوین در تیم ملی هندبال نوجوانان کشور اذعان کرد: مرتضی بابایی، نیما اسفندیاری و امیرحسین شجاعی‌مهر سه هندبالیست قزوینی هستند که در تیم ملی هندبال نوجوانان کشور بازی می‌کنند و از وضعیت مطلوبی نیز برخوردار هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول