اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

تخصیص بخشی از اعتبارات عمرانی به تبلیغات حوزه گردشگری

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از اعتبارات عمرانی در سال جاری به بخش تبلیغات و بازاریابی حوزه گردشگری این استان اختصاص می‎یابد.

تخصیص بخشی از اعتبارات عمرانی به تبلیغات حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری این استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در بخش گردشگری برخوردار است که تلاش می‌شود در حوزه‌هایی که از جذابیت بیشتری برای گردشگر برخوردار است، سرمایه‌گذاری کرد.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه‌های گردشگری با تورها و موسسات فعال این عرصه گام مهمی در جذب گردشگر است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عیدی، برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی استان را از مهمترین راهکارهای توسعه گردشگری برشمرد و گفت: هفته گردشگری استان، هفته جهانگردی، جشنواره شهر برفی، جشنواره شکوفه‌های بادام و جشنواره کوچ از مهم‌ترین این جشنواره‌هاست.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص بخشی از اعتبارات عمرانی در سال جاری به بخش تبلیغات حوزه گردشگری این استان خبر داد و افزود: تبلیغات و بازاریابی دارای اهمیت بالایی در جذب گردشگر است که باید تخصیص اعتبارات را به این حوزه سوق داد.

عیدی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در جذب گردشگر تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ گردشگری از مهم‌ترین اموری است که در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان باید به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: اگر موفق شویم که گردشگران را مدیریت شده وارد استان کنیم بسیاری از آسیب‌هایی که ممکن است محیط زیست را به خطر اندازد از بین می‎رود.

عیدی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور به شمار می‎رود، افزود: این استان از توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است که می‌تواند سهم مهمی در درآمدهای گردشگری کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول