اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مجتمع آب‌درمانی قینرجه تا 10 روز آینده تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مجتمع آب‌درمانی قینرجه نیر با پیشرفت 90 درصدی تا 10 روز آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

مجتمع آب‌درمانی قینرجه تا 10 روز آینده تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جریان بازدید از تعدادی از طرح‌های نیمه تمام شهرستان نیر اظهار داشت: با تکمیل این پروژه شهروندان و همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند از این فضا و آبگرم مفید استفاده کرده و بهره ببرند.

وی مدرن‌سازی مجتمع‌های آب‌درمانی را یکی از رویکرد‌های مهم و تاثیر‌گذار در حوزه گردشگری و تقویت این بخش توصیف کرد و یادآور شد: به نظر می‌رسد با بهره‌گیری از این توانمندی می‌توان توسعه و پیشرفت را در حوزه گردشگری رقم زد و به جذب توریسم و مسافران و گردشگران کمک کرد.

استاندار اردبیل در ادامه این بازدید از سد معیشتی مجید‌آباد که 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد دیدن کرد و گفت:‌ تاکنون 400 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

صابری با اعلام اینکه برای تکمیل آن یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با سرعت اجرای پروژه و بهره‌برداری از آن توسعه بخش کشاورزی با شتاب و تقویت جبهه تولید دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول به تاخیر به وجود آمده در اجرای پروژه دهکده توریستی اشاره کرد و افزود: اجرای این دهکده توریستی به تاخیر افتاده که باید نسبت به جبران و تکمیل آن تا آخر شهریور ماه اقدام لازم انجام شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه با 65 درصد پیشرفت باید در نیمه دوم حضور گردشگران در این استان بعد از ماه مبارک رمضان آماده بهره‌برداری شود.

صابری با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های مهر ماندگار، مناطق محروم و مصوبات سفر بیان داشت: با بازدیدهای مستمری که از این پروژه‌ها داریم انتظار می‌رود تا پایان دولت دهم بتوانیم این مجموعه‌ها را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در جمع اهالی نیر خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه را راهبرد اصولی کار‌گزاران نظام اسلامی در جبهه کار و تلاش توصیف کرد و ادامه داد: ما امروز به یک جهاد واقعی در حوزه عمران و توسعه اقتصادی نیاز داریم که همه باید در این مسیر مشارکت کنیم.

صابری با تبریک حلول ماه رمضان و ضرورت خودسازی و دوری از معاصی در این ماه تصریح کرد:‌ این ماه فرصتی زیبنده است تا بتوانیم اهداف انسانی و اسلامی نظاممان را همچون سایر جبهه‌ها نمودی جهانی ببخشیم.

وی بیداری اسلامی را نشان و نمودی از این حرکت و اقدام غرور‌آفرین توصیف کرد و ابراز داشت:‌ ما همانطوری که در مسائل ارزشی و معنوی الگو شده‌ایم باید در تمام حوزه‌های دیگر نیز الگو قرار گیریم و بتوانیم اهدافمان را جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل مقابله با هرگونه گرانفروشی و سوءاستفاده‌های اقتصادی را در ماه مبارک رمضان یادآور شد و افزود: کسبه و بازاریان باید انصاف اسلامی را رعایت کنند و خودشان دست سودجویان و فرصت ‌طلبان را ببندند.

صابری برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت در جای جای استان را راهبرد درست در این زمینه توصیف کرد و گفت: ما امروز در جهاد اقتصادی باید با تدبیر درست برنامه‌ریزی کرده و عمل کنیم تا مبادا در دام و تله دشمن بیفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در بازدید از مجموعه شیخ حیدر، جنت‌سرا و مصلای مشگین‌شهر بر توسعه و تکمیل این پروژه‌ها تا آخر تابستان امسال تاکید کرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول