اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‏گذار ایرانی مقیم آلمان تاکید کرد

لزوم توسعه بخش گردشگری در دماوند

خبرگزاری فارس: یک سرمایه‏گذار ایرانی مقیم آلمان بر لزوم توسعه بخش گردشگری در دماوند با توجه به قابلیت‏های منحصر به فرد آن تاکید کرد.

لزوم توسعه بخش گردشگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، حسین نیرو در بازدید از سطح شهر دماوند اظهار داشت: فراهم‏سازی فرصت‏های سرمایه‏گذاری و توسعه بخش گردشگری در چنین شهری که ظرفیت‏های مطلوب و ارزشمندی دارد، می‏تواند برای مردم جهان جذاب باشد تا به مرور زمان این منطقه در تمامی دنیا شناخته شود.

این سرمایه‏گذار ایرانی مقیم آلمان، وجود این گونه مکان‏ها را نیز در بهبود درآمد شهرداری بسیار تاثیرگذار دانست و بیان داشت: شهرداری نباید تنها به فروش تراکم اکتفا کند، بلکه با ایجاد چنین مکان‏هایی می‏تواند درآمدی پایدار داشته باشد که در این راستا خدمات بهتری نیز برای شهروندان خود فراهم آورد.

نیرو در ادامه با بیان اینکه هدف ما اجرای پروژه گردشگری در دماوند به بهترین نحو است، افزود: یکی از اقدامات ارزشمند ما در این پروژه تامین خدمات زیربنایی چون برق، آب، انرژی، حرارتی و چگونگی بازیافت زباله با روش‏های خاص و منحصر به فرد بوده که اجرای آن الگویی برای دیگر استان‏ها خواهد شد.

وی دماوند را منطقه‏ای شاخص در کل جهان عنوان و خاطرنشان کرد: دماوند با داشتن شرایط آب و هوایی مطلوب، پوشش گیاهی و جانوری، داشتن بهترین محصولات کشاورزی، داشتن چهار فصل با زیبایی‏ها و قابلیت‏های خود و صدها ظرفیت ارزشمند می‏تواند همواره چون برندی در جهان شناخته شود.

انتهای‌پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول