اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان البرز خبر داد

برخورد با موسسات گردشگری متخلف در استان البرز

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: نظارت بر نحوه عملکرد موسسات گردشگری این استان با جدیت ادامه دارد و با مدیران واحدهای متخلف برخورد قاطع می‌کنیم.

برخورد با موسسات گردشگری متخلف در استان البرز

علیرضا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جذب گردشگر داخلی و خارجی و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه توریست‌ها و گردشگران همواره به عنوان دغدغه اصلی سازمان میراث فرهنگی و ادارات کل استانی مطرح بوده است.

وی تصریح کرد: در همین زمینه در استان البرز اولویت اصلی معرفی جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات مناسب به گردشگران است.

معاون میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه موسسات و مراکزی که اقدام به خدمات‌رسانی به گردشگران می‌کنند، باید چارچوب‌های قانونی را رعایت کنند، گفت: برخی اوقات مشاهده می‌شود که گردشگران از عملکرد موسسات فوق در استان البرز گلایه دارند.

زمانی تاکید کرد: به همین منظور در زمان‌هایی که استقبال بیشتری برای مسافرت وجود داشته و مراجعه مردم به مراکز و موسسات گردشگری افزایش می‌یابد، میراث فرهنگی استان البرز نظارت‌های خود را بر عملکرد این موسسات توسعه می‌دهد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه طی تابستان جاری‌ صدها مورد بازرسی سرزده از مراکز فوق داشتیم.

*15 مرداد آغاز مرحله سوم نظارت بر مراکز گردشگری

معاون میراث فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 مرحله طرح ضربتی نظارت بر عملکرد موسسات گردشگری در استان البرز انجام شده و مرحله سوم نیز از روز 15 مردادماه آغاز خواهد شد.

زمانی گفت: انتظار ما از مدیران واحدهای صنفی گردشگری این است که دستورالعمل‌ها و قوانین این حوزه را با دقت مطالعه کرده و برای اجرای آنها توجه ویژه و جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: رعایت نکات اخلاقی و برنامه‌ریزی سفرهای توریستی براساس موازین و اصول اخلاقی و دینی از جمله مهم‌ترین وظایف مدیران مراکز گردشگری است.

زمانی در پایان گفت: به طور قطع در صورت مشاهده تخلف در این حوزه، برخوردهای قاطعی با متخلفان خواهیم داشت و حتی بر اساس قانون می‌توانیم مجوز فعالیت این مراکز را باطل کنیم.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول