اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی باشت خبر داد

پاکسازی مناطق گردشگری باشت در طرح هجرت دانش‌‌آموزی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی باشت از پاکسازی مناطق گردشگری این شهرستان در طرح هجرت 3 دانش‌‌آموزی خبر داد.

پاکسازی مناطق گردشگری باشت در طرح هجرت دانش‌‌آموزی

 فریدون خالویی امروز در حاشیه بازدید از طرح طرح هجرت 3 باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امسال در طرح هجرت تعداد هفت فضای آموزشی این شهرستان مرمت و زیباسازی می‌شوند.

وی بیان کرد: طرح هجرت 3 با مشارکت سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی امام جعفر صادق (ع) باشت با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 120 میلیون ریال هزینه می‌شود، افزود: تعداد هفت فضای آموزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی در این شهرستان در طرح هجرت 3 مرمت، زیباسازی و شعارنویسی می‌شوند.

خالویی به اهداف مهم این طرح اشاره کرد و عنوان داشت: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با کار گروهی، مهارت‌آموزی و کسب تجربه و همچنین اشتغال‌زایی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

این مقام مسئول در بسیج دانش‌آموزی باشت اضافه کرد: در این طرح 400 دانش‌آموز دختر و پسر از مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه شرکت دارند که در مجموع بیش از 6 هزار نفر روز کار انجام می‌شود.

خالویی تصریح کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح هجرت علاوه بر فعالیت در عرصه عمرانی، در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، خدمات مشاوره‌ای و دیگر عرصه‌ها نیز فعالیت دارند.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان در طرح هجرت اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 16 کلاس در زمینه موضوعات کمک درسی، فرهنگی ورزشی، کامپیوتر، احکام و هنر نیز برای دانش‌آموزان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی باشت به اعزام شرکت‌کنندگان در طرح هجرت 3 به اردوهای تفریحی اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در اردو به مدت یک روز مناطق گردشگری و تفریحی این شهرستان را پاکسازی می‌کنند.

خالویی اذعان کرد: طرح هجرت 3 از اول تیر ماه آغاز شده و تا اول شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول