اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

طرح‌های انتخاب شده در بخش گردشگری عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به فراوانی طرح‌های ارائه شده به جلسه گفت: طرح‌های انتخاب شده در بخش گردشگری باید عملیاتی شود و با کاهش تعداد طرح‌ها، زمینه عملیاتی‌شدن آنها را در کوتاه مدت فراهم کنید.

طرح‌های انتخاب شده در بخش گردشگری عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نخستین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات کارگروه پس از تصویب هیئت دولت احیا شده است، اظهار داشت: این جلسات با حضور مدیران کل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بعد از احیا دیر برگزار شده است، افزود: این جلسات دو هفته یک بار برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به گزارشات ارائه شده در این جلسه تصریح کرد: تعریف 200 میلیارد تومان طرح بدون مشخص شدن منابع تامین اعتبار آن چه نتیجه‌ای برای استان دارد.

وی بر لزوم ارائه برنامه‌های عملیاتی در بخش میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد و گفت: طرح‌های موجود در استان زنجان باید اولویت‌بندی شده و بر طبق این اولویت‌بندی زمینه اجرایی‌شدن آنها فراهم شود.

رئوفی‌نژاد خطاب به مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تا طرح‌های گردشگری بر اساس اولویت‌بندی ارائه نشود نمی‌توان در مورد عملیاتی‌شدن آنها مطمئن شد.

وی اضافه کرد: در جلسات بعدی کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان باید اولویت‌ها را احصا، توان و زمان دستگاه‌ها در نظر گرفته و سپس آغاز طرح‌ها عنوان ‌شود.

استاندار زنجان به سابقه 20 ساله مرمت گنبد سلطانیه اشاره کرد و گفت: در این مدت 200 نفر در این محل کار می‌کردند که از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای مرمت حقوق و مزایا دریافت می‌کردند.

وی بر لزوم احداث بازارچه و شهرک صنایع دستی در زنجان تاکید کرد و گفت: این شهرک باید در عید فطر سال جاری کلنگ‌زنی و در یکسال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: قرارداد فیضی صاحب طرح دهکده نور باید تا یک هفته آینده نهایی شود.

وی با اشاره به لزوم حضور صاحبان طرح‌های گردشگری در جلسات کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: این اشخاص باید گزارشی از مراحل انجام کار به جلسه ارائه دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول