اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید شرکت‌کننده

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه کاشان برگزار شد.

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این آئین اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه، به عنوان اولین طرح معرفتی برای رسیدن به کمال است که بارزترین اثرات این طرح حضور اساتید دانشگاه‌ها در چنین فضای معرفتی است.

محمد حسین اعرابی افزود: اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان یک الگو برای دانشجویان دانشگاه‌ها تأثیرگذاری شگرفی در زمینه اعتقادات دینی و باورهای مذهبی داشته باشند.

این مسئول حضور در اجتماعات دینی را یکی از مهم‌ترین پیامدهای طرح ضیافت اندیشه دانست و گفت: برگزاری نماز اول وقت و حضور در اجتماعات دینی از جمله نماز جماعت در حقیقت راهی برای رسیدن به کمال محسوب می‌شود.

اعرابی در ادامه عمل به انجام وظیفه توسط تک تک افراد جامعه را در عبور از تحریم‌های اقتصادی، جنگ نرم دشمن و پیروزی بر توطئه‌ها را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عمل کردن به وظایف خود به مانند هشت سال دفاع مقدس، توانایی مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمن را نیز داریم.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن را دانشگاه‌ها دانست و گفت: دانشگاه‌ها به عنوان مرکز تولید علم و دانش هدف اصلی دشمن در جنگ نرم هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بدون توجه به مذهب و دین را مردود اعلام کرد و گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف اما تهی از مذهب و تدیّن، خارج شدن از مسیر اصلی انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی است و جایگاهی که می‌تواند انقلاب را در برابر تهاجمات دشمن حفظ و نگهداری کند دانشگاه‌ها و در رأس آن اساتید این مراکز علمی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تأثیرپذیری دانشجویان از اساتید دانشگاه‌ها را انکارناشدنی خواند و گفت: دشمن نیز برای رسیدن به اهداف خود در نقطه مقابل دانشجو و اساتید متعهد دانشگاه‌ها قرار گرفته و برای آن برنامه‌ریزی دارد.

شاه‌فضل اضافه کرد: انتظار می‌رود اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان توانسته باشند از فرصت به دست آمده در طرح ضیافت اندیشه نهایت استفاده را برده باشند.

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان، همراه با تقدیر از مدرسان این طرح و همچنین قرعه‌کشی سفر زیارتی حج عمره برای اساتید شرکت‌کننده در این طرح، در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول