اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کرمان:

480 نفر در ضیافت اندیشه دانشگاه شهید باهنر حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان گفت: 480 استاد و دانشجو در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.

480 نفر در ضیافت اندیشه دانشگاه شهید باهنر حضور دارند

حجت‌الاسلام محمد صباحی در حاشیه مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهید باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه در پنج دانشگاه استان کرمان از جمله دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دانشگاه آزاد، دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در دو بخش اساتید و دانشجویان در حال برگزاری است و برخی از این دوره‌ها نیز به اتمام رسیده است.

وی از حضور 250 دانشجو و 230 استاد در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد و گفت: مدت زمان اجرای طرح ضیافت اساتید 10 روز بود و طرح ضیافت اندیشه دانشجویان که 15 روز به طول می‌انجامد تا شب‌های قدر ادامه دارد.

صباحی عنوان کرد: در این طرح برنامه‌های آموزشی و فوق‌برنامه مورد تدریس قرار گرفت که شامل مسائل قرآنی و کرسی‌های آزاد‌اندیشی‌ بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان استقبال اساتید و دانشجویان از این طرح را نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر ارزیابی کرد و افزود: این طرح سال جاری با نظم و هماهنگی بیشتری برگزار شد.

صباحی خاطرنشان کرد: دروس ارائه شده در این دوره شامل مبانی اندیشه‌های سیاسی در اسلام، تعلیم و تربیت در اسلام و مبحث‌شناسی و فلسفه علم بود که در شش گروه کلاسی برگزار شد.

وی با اشاره به بالا بودن سطح علمی این دوره‌ها‌ از حضور اساتید تراز اول کشور در تدریس دروس طرح ضیافت خبر داد و گفت: قرائت و تفسیر قرآن در مسجد دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی بود که در محل مسجد دانشگاه برگزار شد.

صباحی ابراز داشت: هدف اصلی این طرح که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، حاکم کردن جو قرآنی حاکم بر محیط‌های علمی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول