اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان:

ضیافت اندیشه تحقق عملی وحدت حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان گفت: برگزاری طرح ضیافت اندیشه تحقق عملی وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

ضیافت اندیشه تحقق عملی وحدت حوزه و دانشگاه است

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه در دو قالب برای اساتید دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح برخی از اساتید در مشهد مقدس این دوره را می‌گذرانند، افزود: برخی از اساتید نیز در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این طرح شرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان از حضور 200 استاد از دانشگاه‌های مختلف زنجان در این طرح خبر داد و افزود: 120 نفر از اساتید دانشگاه زنجان در مشهد مقدس حضور دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های اندیشه‌های سیاسی از برنامه‌های این طرح برای اساتید است، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی تعلیم و تربیت، اخلاق علمی، کاربردی، علم و دین از دیگر برنامه‌های این طرح برای اساتید است.

فرجی از تدریس تاریخ تمدن از سال آینده در قالب طرح اندیشه ضیافت خبر داد و افزود: این درس از سال آینده برای اساتید دانشگاهی در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به حضور اساتید حوزه‌های علمیه قم برای سخنرانی و تدریس در این دوره‌ها یادآور شد: از حضور برخی اساتید دانشگاه‌های زنجان نیز در این دوره استفاده می‌شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان از برگزاری روزانه دو کلاس برای اساتید دانشگاهی در قالب این طرح خبر داد و افزود: در مدت 10 روز اجرای این طرح، هر روز برای اساتید کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور اساتید دانشگاه در این طرح موجب ارتقای رتبه علمی آنان می‌شود، افزود: طرح ضیافت اندیشه یکی از طرح‌های مهم فرهنگی محسوب می‌شود.

فرجی با اشاره به حضور اساتید دانشگاه در برنامه‌های مختلف فرهنگی یادآور شد: همکاری، حضور و همیاری از مولفه‌های فعالیت‌های فرهنگی اساتید در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 120 نفر از اساتید دانشگاه زنجان در این طرح حضور دارند، افزود: 30 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و 50 استاد دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را اخذ می‌کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه از طرح‌های مورد نیاز اساتید دانشگاهی است که همکاری بین حوزه و دانشگاه را گسترش می‌دهد.

وی برگزاری طرح ضیافت اندیشه را از تحقق عملی همکاری بین حوزه و دانشگاه دانست و گفت: با اجرای این طرح اساتید حوزه و دانشگاه در کنار هم قرار می‌گیرند.

فرجی طرح ضیافت اندیشه را فرصت مناسبی برای حضور اساتید حوزه و دانشگاه در کنار هم عنوان کرد و افزود: در این طرح ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه در کنار هم به ظرفیت جدید و موثری تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول