اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

شرکت 140 نفر از اساتید علوم پزشکی همدان در طرح ضیافت اندیشه

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال جاری 140 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان در طرح ضیافت اندیشه شرکت کردند.

شرکت 140 نفر از اساتید علوم پزشکی همدان در طرح ضیافت اندیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور صبح امروز در اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در این طرح اساتید در طول 10 روز در برنامه‌ها شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: از سال گذشته بحث ضیافت اندیشه اساتید در قالب توانمندسازی، معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی اساتید مطرح شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در کل استان 240 نفر از اساتید در طرح ضیافت اندیشه اساتید شرکت کردند، به سهمیه‌بندی دانشگاه‌ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: سهمیه دانشگاه علوم پزشکی همدان 35 نفر بود اما 38 نفر شرکت کردند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به ثبت‌نام 160 نفر از اساتید در طرح ضیافت سال جاری، تصریح کرد: تعداد 140 نفر از اساتید خواهر و برادر در طول اجرای این طرح با ما همکاری داشتند.

به گفته وی، طرح ضیافت اساتید سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سه محور اخلاق علمی حرفه‌ای، تاریخ تمدن و تاریخ علم پزشکی و اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی برگزار شد.

مطهری‌پور ضمن توجه دادن به ترکیب اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری، ابراز کرد: برخلاف این تصور که شاید اساتید برای ارتقای سطح علمی خود در این طرح شرکت کرده باشند، محرز شد که برای بسیاری از شرکت‌کنندگان بحث ارتقا مطرح نیست.

وی ادامه داد: اساتید برای شرکت در این دوره بر اساس دغدغه‌ها و احساس نیازی که به اصول در برخی از مباحث وجود دارد پیشگام شدند چرا که مباحث مورد بحث در این طرح این قشر را تشویق و ترغیب می‌کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان با توجه به اقبال اساتید این دانشگاه از طرح ضیافت اندیشه اساتید، به درخواست شرکت‌کنندگان در زمینه لزوم تداوم طرح اشاره کرد.

وی تصریح کرد: سه نفر استاد تمام، 33 دانشیار، 75 استادیار، 15 مربی و 14 نفر نامشخص داشتیم که این آمار نشانگر آن است که بسیاری از شرکت‌کنندگان به دلیل احساس نیازی که به مباحث داشتند در این طرح شرکت کرده‌اند.

مطهری‌پور در پایان سخنان خود اقامه نماز جماعت و نیز اجرای برنامه‌های غنی فرهنگی را نیز از جمله نکات مثبت طرح ضیافت اندیشه اساتید دانست که مورد استقبال بسیاری از سوی خانواده‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول