اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین:

طرح ضیافت اندیشه، بصیرت دانشجویان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: طرح ضیافت اندیشه تأثیر مستقیمی در تفکرات دینی و مذهبی دانشجویان دارد و بصیرت دانشجویان را افزایش می‌دهد.

طرح ضیافت اندیشه، بصیرت دانشجویان را افزایش می‌دهد

سیدحسین میرشجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هدف این طرح تقویت معنویت و تفکرات دینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کنار سایر حوزه‌های این دانشگاه، نقش مؤثری در برگزاری طرح ضیافت داشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه بیشتر بر روی فرهنگ و معنویت تمرکز دارد، افزود: طرح ضیافت اندیشه با بالا بردن سطح علوم اسلامی و معنوی دانشجویان، آن‌ها را در حل مسائل فردی و اجتماعی در زندگی آینده نیز کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: استادان و مدرسان این طرح از بین باسابقه‌‌ترین، باسوادترین و قوی‌ترین مدرسان انتخاب شدند و دانشجویان نیز توانستند با استفاده و بهره‌مندی از کلاس‌های آموزشی معارف زیادی را فرا گیرند.

 میرشجاعی ادامه داد: استادان با رابطه مکملی که با دانشجویان داشتند، موفق شدند نقش بسیار خوبی در این طرح ایفا کنند.

وی ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح در دانشگاه‌ها سبب تقویت فضای فرهنگی دانشگاه‌ها شده و بصیرت دانشجویان را افزایش کند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول