اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

واحدهای مسکن مهر بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا از افتتاح بیش از 108 واحد مسکن مهر در بخش مرکزی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک با حضور استاندار استان قزوین خبر داد.

واحدهای مسکن مهر بویین زهرا افتتاح می‌شود

احد احمدی صبح امروز در حاشیه همایش فرهنگ اسلامی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تعداد 110 واحد از پروژه‌ مسکن مهر بخش مرکزی این شهرستان طی روز‌های آتی با حضور استاندار قزوین به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از صدها واحد از مسکن مهر ماندگار در بخش‌های مختلف این شهرستان در حال احداث و راه‌اندازی هستند که امیدواریم حجم بالایی از این واحد‌ها تا پایان سال جاری به مرحله اتمام و نیز مرحله‌ بهره‌برداری کامل برسند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اجرای این طرح تاکنون میزان رضایت‌مندی شهروندان و به‌ویژه زوج‌های جوان از  فعالیت‌های عمرانی و خدماتی دولت‌های نهم و دهم را به طور چشمگری افزایش داده است، عنوان کرد: دولت امروز به دنبال تحقق این نکته است که با گسترش ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های کلان و بزرگ صنعتی زمینه را برای جهش بزرگ ملت ایران در بخش‌های مختلف فراهم کرده و موجب شکست طراحی‌های شوم دشمنان شود.

وی با بیان اینکه سرانه عمرانی و خدماتی این شهرستان در طول دولت‌های نهم و دهم افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: امروز موظفیم که با حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند سبب ارتقای علمی و فناوری کشور شویم و جهانیان را دچار حیرت کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا  با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه بهره‌برداری از واحد‌های مسکن مهر جایگاه بالا و ارزشمندی نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین دارد، بیان کرد: برای بهبود هرچه بیشتر این حوزه لازم است که از حداکثر توان و ظرفیت خویش استفاده کرده و از هیچ کوششی نیز تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار دریغ نکنیم.

احمدی لزوم همدلی میان دولت و قوای دیگر را در اولویت برنامه‌ها برشمرد و اذعان کرد: اگر وحدت و یکدلی بین مسئولان وجود نداشته باشد تحت هیچ شرایطی پیشرفت و اقتدار کشور حاصل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اراده جوانان و عزم آنان برای سازندگی و پیشرفت فرصتی بسیار ارزشمند است که مسئولان باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول