اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد

لغو پروانه مهندسی ناظران بی‎کفایت بر پروژه‎های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مهندسانی که نظارت مناسب و مستمر بر پروژه‌های مسکن مهر نداشته باشند و از کیفیت کار و کفایت لازم در این زمینه برخوردار نباشند، پروانه آنان لغو می‎شود.

لغو پروانه مهندسی ناظران بی‎کفایت بر پروژه‎های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی‌بوشهری صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: مهندسان ناظر پروژه‌های مسکن مهر اگر در روند کار خود مراقبت و نظارت مناسب نداشته باشند پروانه آنها لغو و نظارت بر این پروژه‎ها به مهندسان دیگر واگذار می‎شود.

وی تاکید کرد: به منظور رعایت اصول فنی و ارتقای سطح کیفیت واحدهای مسکونی به ویژه مسکن مهر، سازمان نظام مهندسی اعمال نظارت پیش از ساخت را با جدیت بیشتری دنبال کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: دیدگاه دولت، وزیر راه و شهرسازی و تلاش‎های استاندار بوشهر برای تحقق پروژه عظیم مسکن مهر در استان بوشهر است و دستگاه‎های اجرایی با همکاری بیشتر همت کنند تا این پروژه پیش از پایان دولت دهم در استان بوشهر به اتمام برسد و مردم از آن بهره‎مند شوند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به افتتاح 10 هزار و 899 واحد مسکونی مهر در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر افزود: استان بوشهر یکی از استان‎های قابل قبول در خدمات ارائه شده از لحاظ کمی و کیفی در راستای پروژه‎های مسکن مهر است.

وی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی طرح مهر در هفته دولت اضافه کرد: بیش از 10 هزار واحد مسکونی مهر به مناسبت هفته دولت در استان بوشهر افتتاح می‎شود.

صفایی‌بوشهری گفت: قرار بود تامین حداقل سه پست برق از برق منطقه‎ای فارس پیگیری و انجام شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی ادامه داد: به منظور تسریع و تسهیل در تکمیل و بهره‎برداری از پروژه‎های مسکن مهر دستگاه‎های خدماتی در ارائه خدماتی نظیر انشعاب برق همکاری بیشتری با تعاونی‎های مسکن مهر داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه تسریع در افتتاح پروژه‎های مسکن مهر به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است اداره کل تعاون موظف شده است هر چه سریع‎تر برای سازماندهی متقاضیان واحدهای مسکن مهر و میزان آورده‎های تامین شده توسط آنان اقدام کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول