اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیرجند و خوسف محقق شد

اختصاص 43 درصد اعتبارات تملک و دارایی به مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان جنوبی از اختصاص 43 درصدی اعتبارات تملک و دارایی بیرجند و خوسف به طرح مسکن مهر خبر داد.

اختصاص 43 درصد اعتبارات تملک و دارایی به مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدهادی آرین‌ ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های بیرجند و خوسف با بیان اینکه محدودیت‌هایی برای تمامی شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات تملک و دارایی ایجاد شده است، اظهار کرد: اعتبارات برخی از دستگاه‌ها در سال جاری به دلیل رعایت الزامات کاهش یافته است اما سعی شده تا اولویت‌های اصلی شهرستان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه آسفالت روستایی در مناطق فاقد آسفالت در بیرجند 2 میلیارد و 10 میلیون تومان و در خوسف 570 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 740 میلیون تومان برای تامین آب آشامیدنی روستاهای بیرجند اختصاص یافته است، افزود: اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان هم برای روستاهای خوسف اختصاص یافته است.

آرین با بیان اینکه از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ در بیرجند مبلغ 66 میلیارد و 100 میلیون ریال و در خوسف مبلغ 4 میلیارد و 10 میلیون ریال به مسکن مهر اختصاص یافته است، گفت: نزدیک به 43 درصد اعتبارات تملک و دارایی‌ سرمایه‌ای سال جاری در بیرجند به مسکن مهر و 27 درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.  

وی تصریح کرد: مبلغ 70 میلیارد و 110 میلیون ریال از اعتبارات تملک و دارایی به مسکن مهر بیرجند و خوسف اختصاص داده شده است.

معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان جنوبی اعتبارات تملک و دارایی بیرجند در سال جاری را 16 میلیارد و 591 میلیون تومان دانست و افزود: اعتبارات تملک و دارایی شهر خوسف 3 میلیارد و 338 میلیون تومان است.

آرین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان بیرجند را 14 فصل و 46 برنامه دانست و گفت: این برنامه‌ها در قالب 195 پروژه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک و دارایی خوسف در قالب 15 فصل و 46 برنامه اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات در قالب 120 پروژه تعریف شده است.

معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: 185 میلیون تومان برای فصل حمایت از احداث و توسعه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در بیرجند و 52 میلیون تومان در خوسف در نظر گرفته شده است.

آرین از اختصاص مبلغ یک‌میلیارد و 480 میلیون تومان در بیرجند و 420 میلیون تومان در خوسف برای اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستاها خبر داد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول