اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته در اردبیل صورت گرفته است

ارجاع سه پرونده تخلف نظارتی مسکن مهر به شورای انتظامی

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته با بررسی پروژه‌های مسکن مهر سه پرونده تخلف نظارتی مهندسان ناظر به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان اردبیل ارجاع داده شده است.

ارجاع  سه پرونده تخلف نظارتی مسکن مهر به شورای انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسکن اردبیل اظهار داشت: در یک ماه گذشته سه مورد پرونده تخلف نظارتی به شورای انتظامی نظام مهندسی استان ارجاع شده تا مورد بررسی قرار گیرد که در این زمینه ما به جد با مهندسان ناظر و شرکت‌های نظارتی که در کار خود قصور و کوتاهی داشته باشند برخورد جدی داشته و هیچگونه گذشتی را نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه بنده به عنوان مسئول مستقیم مسکن مهر در یک ماه گذشته با سرکشی به تمام مجموعه‌ها سعی کردم مشکلات و معضلات را دقیق و شفاف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهم، خاطرنشان کرد: اولین مشکل و اساسی‌ترین معضل در این مسیر آورده کم متقاضیان است به طوری که بر اساس میانگین و آمارهای ارائه شده بیشتر متقاضیان آورده آنها کمتر از میانگین 3 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مشکل دیگر پیش روی مسکن مهر را برخی کوتاهی‌ها در حوزه زیر‌ساختی و تامین انشعاب آب، برق، گاز و تلفن اعلام کرد و یادآور شد: علیرغم اینکه در این حوزه نیز کارهای خوبی صورت گرفته است اما همچنان به تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز داریم تا پروژه‌ها تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود.

حیدری گفت: ما تنها با برگزاری جلسات و نشست و برخاست‌ها نمی‌توانیم مشکل مسکن را برطرف کنیم بلکه نیاز به همکاری و تعامل چند جانبه اعضای شورای مسکن است تا وارد میدان شده و کارها را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما تا آخر شهریور ماه باید 10 هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح کنیم که 6 هزار واحد از این تعداد جزو برنامه و اولویت‌هایی است که در مهلت مقرر سعی داریم به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

حیدری بیان داشت: از این تعداد پروژه 6 هزار و 920 واحد به صورت خود‌مالکین و مابقی در قالب 12 پروژه تعاونی است که انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

این مسئول به لیست پروژه‌های افتتاحی اشاره کرد و افزود:‌ 500 واحد در شهرک ولیعصر شام اسبی اردبیل، 120 واحد در قالب طرح توسعه عمرانیون، 492 واحد پروژه مسکن مهر رسالت،‌ 576 واحدی فرهنگیان شهرک کوثر، 120 واحدی مسکن سپاه در مقدس اردبیلی و 86 واحدی سبلان اردبیل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد:‌ در شهرستان نمین و در شهرک ولیعصر 200 واحد، در شهرک ولیعصر مشگین‌شهر 800 واحد، در همین شهرستان 192 واحدی بنیاد توسعه تعاون و 80 واحدی شرکت شابیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: ‌در شهرستان خلخال نیز در شهرک شهید بهشتی 124 واحد، پارس‌آباد 500 واحد در شهرک ولیعصر جزو اولویت‌های افتتاحی ماست که امیدواریم با مساعدت و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان بتوانیم این پروژه‌ها را تا آخر شهریورماه آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول