اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران 40 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه 2 هزار و 800 واحدی میارکلای ساری 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران 40 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان مازندران، سید علی اسد در حاشیه بازدید از پروژه 2 هزار و 800 واحدی میارکلای ساری گفت: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در ایجاد یک مسکن مناسب و استاندارد است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهر سازی استان مازندران، امسال را سال شکوفایی مسکن مهر و تحویل پروژه به متقاضیان اعلام کرد و بیان داشت: همه عوامل از جمله پیمانکاران، مشاوران و مدیران تعاونی‌ها تلاش خود را در این راستا افزایش دهند.

اسد پیشرفت فیزیکی پروژه 2 هزار و 800 واحدی میارکلای ساری را بیش از 40 درصد اعلام کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی برای ایجاد راه دسترسی مناسب برای ساکنان منطقه انجام شد تا ساکنان پروژه میارکلا برای رفت وآمد مشکل نداشته باشند.

این مسئول در ادامه خواستار تسریع در اجرای پروژه میارکلای ساری شد و گفت: اجرای محوطه سازی، امور مربوط به برق، گاز، آب و فاضلاب، مجتمع تجاری، آموزشی، فرهنگی، ساخت مسجد، زیباسازی پروژه و دیوار حائل سریع‌تر انجام شود.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران ادامه داد: تسریع در اجرای کار ساخت وساز میارکلا از طریق معاون مسکن استان و رئیس مسکن و شهرسازی ساری پیگیری شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از تولید ملی بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده از مصالح مناسب و ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

  این مسئول در پایان  پروژه 2 هزار و 800 واحدی میارکلای ساری را به عنوان بزرگترین پروژه مسکن مهر مازندران عنوان کرد.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول