اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردستان:

فاز نخست مسکن مهر اردستان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری اردستان گفت: پروژه مسکن مهر اردستان در سه فاز دیده شده که فاز اول آن شامل 144 واحد و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به پایان رسیده است.

فاز نخست مسکن مهر اردستان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید امیر جعفری در نشست شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در سالن فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه مباحث حوزه مسکن مهر در شهرستان اردستان از سال 87 آغاز شده و در طول این مدت اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر اردستان در سه فاز دیده شده که فاز اول آن شامل 144 واحد و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه از 144 واحد فاز اول 60 واحد تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، افزود: در فاز دوم 168 واحد پیش‌بینی شده است که با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال احداث است و در فاز سوم هم 269 واحد پیش‌بینی شده که 10 درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست فرمانداری اردستان با اشاره به اینکه مسکن مهر زواره در سه فاز پیش‌بینی شده که فاز اول آن با 128 واحد تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، افزود: در فاز دوم 112 واحد پیش‌بینی شده است که 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در فاز سوم 142 واحد که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد.

وی افزود: مسکن مهر شهر مهاباد هم از سال 89 آغاز شده و برای آن 161 واحد پیش‌بینی شده و در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جعفری با بیان اینکه یکی از افتخارات دولت‌های نهم و دهم مسکن مهر است، گفت: اقدامات ارزنده‌ای در حوزه مسکن مهر در اردستان انجام شده و با همتی که مدیران شهرستانی و مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر داشته‌اند اقدامات خوبی صورت گرفته، البته موانع و مشکلاتی در کار وجود دارد که باید برطرف شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول