اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد

اجرای پروژه‌های مسکن مهر در 4 شهر استان قم

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم از اجرای پروژه‌های مسکن مهر در چهار شهر این استان خبر داد.

اجرای پروژه‌های مسکن مهر در 4 شهر استان قم

محمدرضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به شرایط واگذاری مسکن مهر اشاره کرد و افزود: افراد متاهل و زنان سرپرست خانوار در صورتی که فاقد مسکن و زمین باشند می‌توانند در زمینه مسکن مهر تقاضا دهند و در نهایت در صورت تأیید می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر شهری استان قم گفت: اکنون پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جعفریه، قنوات، سلفچگان و کهک در حال انجام است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم خاطر نشان کرد: پروژه 90 واحدی قنوات 100 درصد تمام شده و اکنون در مرحله فروش اقساطی است.

وی ادامه داد: اکنون 200 واحد مسکونی در کهک نیز آماده تحویل است و 200 واحد دیگر دو تا سه ماه آینده با تکمیل خدمات زیربنایی و تامین آب واحدها آماده واگذاری می‌شود.

علیزاده به پیشرفت دیگر پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: پروژه‌های مسکن در سلفچگان، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 100 نفر متقاضی در این پروژه ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه 364 واحد مسکونی در منطقه جعفریه وجود دارد تصریح کرد: از این تعداد اکنون 100 واحد مسکونی در شهر جعفریه آماده واگذاری است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم خاطر نشان کرد: پروژه 524 واحدی برای منطقه سلفچگان پیش‌بینی شده که از این تعداد 100 نفر از افراد بومی، متقاضی این مسکن‌ها هستند و برای تعداد واحدهای باقیمانده در حال رایزنی برای جذب متقاضی در منطقه ویژه و ناحیه صنعتی هستیم.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات خودمالکی به هزار نفر در شهرهای قم خاطر نشان کرد: به افراد متقاضی تسهیلات خودمالکی 20 میلیون تومان وام با سود چهار درصد تعلق می‌گیرد.

علیزاده به ارائه تسهیلات بازسازی مسکن در زمینه خسارات ناشی از حوادث اشاره کرد و افزود: برای تعمیرات ناشی از حوادث تا سقف 3 میلیون تومان وام متناسب با خسارت اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول