اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

کسب رتبه نخست اصفهان در زمینه احداث و بهره‌برداری مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در زمینه مسکن مهر در سه ماهه نخست سال 91 رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست اصفهان در زمینه احداث و بهره‌برداری مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمود محمودزاده در حاشیه نشست شورای مسکن شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 200 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده یا در حال ساخت در استان وجود دارد که 42 هزار واحد آن در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و 16 هزار واحد آن نیز در آینده نزدیک با حضور یکی از مقامات کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان یک هزار واحد مسکن 99 ساله و 400 واحد خود مالک در حال ساخت وجود دارد، تصریح کرد: ارزش تسهیلات بانکی به متقاضیان 280 تا 300 میلیارد تومان است که با آورده مردم به 450 میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان میزان اشتغال مستقیم مسکن مهر اردستان را بیش از دو هزار و 800 نفر و اشتغال غیرمستقیم آن را پنج هزار نفر اعلام و بیان کرد: برای رفع ایرادات مسکن مهر اردستان گروه‌هایی برای مباحث فنی و مالی انتخاب شدند تا ظرف یک ماه آینده تمام مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم گرفته شود.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه برای احداث مسجد 300 متری مسکن مهر اردستان اختصاص یافته و بقیه با آغاز عملیات اجرایی اختصاص می‌یابد، گفت: واحدهای تجاری این مجموعه در آینده نزدیک ساخته می‌شود و مدرسه این مجموعه هم با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان ساخته می‌شود.

محمودزاده با بیان اینکه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه در بخش راه شهرستان، چهار خطه کردن محور اردستان به اصفهان است، گفت: 50 کیلومتر از مسیر باقی مانده که در مدت دو ماه آینده با انتخاب پیمانکار دوم کار را از دو جبهه آغاز می‌کنیم تا کار با سرعت به پیش رود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری و مسئولان باید با کمک‌های خود پروژه محور اردستان به اصفهان را به سرانجام برسانند، افزود: برای چهار خطه کردن محور اردستان به زواره با مشارکت شهرداری‌های این دو شهر کار احداث آن آغاز و با تخصیص اعتبار و بودجه مناسب در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول