اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

17000 واحد مسکن مهر به مرحله نازک‌کاری رسیده است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در مجموع 17 هزار و 785 واحد مسکن مهر اعم از تعاونی‌ها، خودمالکین و تفاهم سه جانبه به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

17000 واحد مسکن مهر به مرحله نازک‌کاری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: تعهد احداث 38 هزار واحد مسکن مهر را در استان داریم که 21 هزار واحد آن به صورت خودمالکین،‌ 3 هزار و 600 واحد به شکل سه جانبه و 12 هزار و 266 واحد نیز به صورت تعاونی است.

وی در خصوص پیشرفت کار واحدهای یاد شده مسکن مهر خاطرنشان کرد: پیشرفت کار پروژه‌های سه جانبه در مرحله نازک‌کاری 358 واحد، تعاونی‌ها 5 هزار و 277 واحد و خودمالکین نیز 150 واحد است که آمار واحدهای در حال احداث اردبیل را نیز باید به آن اضافه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد:‌ تاکنون 7 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل تحویل داده شده است که ادامه این روند را تا پایان امسال در قالب افتتاح 19 هزار واحد مسکن مهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با اعلام اینکه در شهرستان نمین 44 واحد، مشگین‌شهر 95 واحد، خلخال 85 واحد، ‌گرمی 91 واحد، واگذار شده و یا در مرحله واگذاری است، گفت: در تلاش هستیم تا در شهرستان پارس‌آباد 250 واحدی خودمالکین، در مشگین‌شهر 140 واحدی فرهنگیان و سایر شهرها نیز پروژه‌های در حال احداث را تکمیل کنیم به طوری که درحوزه بافت فرسوده نیز 2 هزار و 300 واحد از محل مسکن مهر احداث و به متقاضیان تحویل داده شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته در مجموع 5 هزار و 900 واحد و در سال ماقبل آن یک هزار و 136 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است، تاکید کرد: در مرکز استان نیز 372 واحد مسکن مهر واگذار شده و ادامه واگذاری‌ها را امسال شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به هدف‌گذاری ما برای احداث 19 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در تلاش هستیم تا برخی نقاط ضعف و قصور و کوتاهی‌ها را جبران کرده و واحدهای مسکونی وعده داده شده را در موعد مقرر به صورت کامل تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول