اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

برخی اظهار نظرها در مورد کیفیت مسکن مهر مغرضانه بود

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با اشاره به استقبال خوب مردمی از مسکن مهر در این شهرستان گفت: البته برخی اظهار نظرها در مورد کیفیت مسکن مهر مغرضانه بود که استقبال مردمی خلاف آن را تأیید کرد.

برخی اظهار نظرها در مورد کیفیت مسکن مهر مغرضانه بود

محمد الفونه در حاشیه نشست شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در مجموع وضعیت مسکن مهر شهر یاسوج از همه لحاظ خوب بود و موفق شدیم تعدادی از واحدها را در هفته گذشته تحویل دهیم.

این مسئول عنوان کرد: در هفته آینده نیز مجتمع 216 واحدی ساحلی به بهره‌برداری می‌رسد و طبق توافقاتی که انجام گرفته مجتمع سروک نیز در هفته دولت به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون در زمینه مسکن مهر در یاسوج هیچ مشکلی نداریم و هیچ یک از واحدهای ما در این شهر بدون متقاضی نیست.

الفونه ادامه داد: بسیاری از افراد نیز متقاضی این واحدها هستند که امیدواریم در آینده با ساخت چنین واحدهایی به نیاز آن‌ها نیز پاسخ داده شود.

وی به بالا بودن اجاره بها در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: متأسفانه از گذشته تاکنون یکی از مشکلاتی که گریبانگیر مردم این شهر بوده مربوط به اجاره بها است که با بهره‌برداری از مسکن مهر انتظار می‌رود تا حدود بسیار زیادی این مشکلات برطرف شود.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد ادامه داد: پس از مطرح شدن موضوع مسکن مهر در این شهرستان ثباتی نسبی در وضعیت قیمت‌های اجاره مسکن به وجود آمد ولی با بهره‌برداری کامل از مسکن مهر، انتظار تعادل در قیمت‌ها را خواهیم داشت.

الفونه به طرح برخی موضوعات شک‌برانگیز در زمینه مسکن مهر که توسط معدود افرادی بیان می‌شد اشاره کرد و گفت: برخی که شاید منفعت خود را در خطر می‌دیدند به موضوع کیفیت پایین مسکن مهر دامن می‌زدند که از نظر ما طرح آن‌ها مغرضانه بود.

فرماندار شهرستان بویراحمد کیفیت مسکن مهر این شهرستان را بسیار بهتر از برخی منازل مسکونی شخصی دانست و گفت: با استقبالی که مردم از مسکن مهر در یاسوج کردند بر این مهم صحه گذاشته شد.

وی به مصالح به کار رفته شده در این واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: در ساخت مسکن مهر یاسوج بهترین مصالح از نظر کیفیت به کار گرفته شد و نظارت کاملی بر روند ساخت آن لحاظ گردید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول