اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

افزایش تسهیلات حلال مشکلات مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: افزایش تسهیلات مسکن مهر با توجه به میزان آورده متقاضیان مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات مسکن مهر این شهرستان است.

افزایش تسهیلات حلال مشکلات مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جریان بازدید از از پروژه مسکن مهر شهرستان کوثر اظهار داشت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر روند افزایشی مناسبی است که با حمایت مسئولان موجب حل برخی از مشکلات متقاضیان خواهد شد.

فرماندار شهرستان کوثر در ادامه ابراز داشت: تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

رئیس‌ساداتی مسایل مربوط به تامین اجتماعی، مالیات، اجرای محوطه، افزایش تسهیلات، افزایش دوران مشارکت و عدم اطلاع‌رسانی را از موارد و مشکلات کنونی مسکن مهر شهرستان ذکر کرد و خواستار حل این مسایل توسط مسئولان ذیربط شد.

این مسئول تاکید کرد: نظارت بر فعالیت پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر در کوثر باید تشدید شود تا پروژه‌ها را به موقع تحویل دهند.

فرماندار شهرستان کوثر افزود: استفاده از ابزار تشویقی برای متقاضیانی که آورده خود را به موقع پرداخت می‌کنند می‌تواند در رفع مشکل آورده متقاضیان موثر باشد.

وی یادآور شد: در قالب طرح مسکن مهر 403 واحد مسکونی توسط تعاونی‌های مسکن مهر اصناف، فرهنگیان و کارمندان در مناطق یک و دو شهر گیوی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی در پایان یادآور شد: بر اساس تعهد مدیران عامل برخی از تعاونی‌های مسکن تا پایان شهریور برخی واحدهای مسکن مهر در شهرستان کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول