اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

75 هزار واحد مسکن مهر خراسان‌رضوی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: تا پایان امسال، 75 هزار واحد مسکن مهر سهمیه استان آماده بهره‌برداری می‌شود.

75 هزار واحد مسکن مهر خراسان‌رضوی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 75 هزار واحد مسکن مهر خراسان‌رضوی امسال بهره‌برداری می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه به واحدهای شهر جدید گلبهار و نیشابور اشاره کرد و افزود: در ارتباط با مسکن مهر شهرک‌های گلبهار و نیشابور نیز تا پایان امسال، ساخت 34 هزار واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار و 2 هزار و 700 واحد در شهر جدید بینالود به اتمام می‌رسد. 

حسین‌پور ادامه داد: همچنین امسال 31 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 10 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات گسترده استان برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن گفت: باتوجه به اهمیت موضوع تمام تعاونی‌ها و پیمانکاران با سرعت در حال احداث و تکمیل واحدهای مسکونی هستند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول