اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

تامین بودجه تاسیسات آب مسکن مهر رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم اعلام کرد: بودجه و اعتبارات مالی لازم برای احداث تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر در این شهرستان تامین شده است.

تامین بودجه تاسیسات آب مسکن مهر رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: پروژه مسکن مهر از جمله مهمترین خدماتی است که دولت‌های نهم و دهم به مردم ارائه کرده و به فضل الهی پیش از پایان این دوره شاهد دستاوردهای بزرگی در حوزه تامین مسکن مردم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود برخی از واحدهای مسکن مهر از خدمات شهری مناسب بهره‌مند نیستند، گفت: تمام تاکید فرمانداری رباط کریم این است که هیچ واحدی بدون خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز به مردم تحویل داده نشود.

117 هزار واحد مسکونی سهم رباط کریم در پروژه مسکن مهر

فرماندار رباط کریم با تاکید بر اینکه بیشترین حجم از واحدهای مسکن مهر استان در این شهرستان احداث خواهد شد، گفت: در مجموع 117 هزار واحد مسکن مهر سهم شهرستان رباط کریم است که بخشی از این تعهد تکمیل و به مردم تحویل داده شده است.

سلیمان‌پور ادامه داد: در حال حاضر اجرای پروژه مسکن مهر در رباط کریم با جدیت بسیار بالایی در دست پیگیری بوده و طبیعی است که در طول مسیر اجرای چنین پروژه عظیمی، برخی کاستی‌ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: با این وجود تلاش ما این است که این طرح در کمترین زمان تکمیل شده و حتی یک واحد مسکن مهر بدون بهره‌مندی از خدماتی چون آب، برق و گاز به مردم تحویل داده نشود.

تامین 70 میلیارد ریال اعتبار برای تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر رباط کریم

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: در همین زمینه اعتبارات مناسبی برای احداث و تکمیل تاسیسات آب و فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان تخصیص یافته است.

سلیمان‌پور افزود: به عنوان نمونه در آخرین طراحی بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار مالی تنها برای این حوزه اختصاص داده‌ شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر در رباط کریم، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم که تامین مسکن است، برطرف گردد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول