اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

نیازهای مردم در بزرگ‌ترین سایت مسکن مهر مازندران برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: خواسته‌های مردم در سایت 541 واحدی مسکن مهر در آمل به عنوان بزرگترین سایت مسکن مهر مازندران باید برآورده شود.

نیازهای مردم در بزرگ‌ترین سایت مسکن مهر مازندران برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جلسه ستاد مسکن مهر ظهر امروز با حضور فرماندار، معاون فرماندار، روسای ادارات گاز، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب شهری و روسای تعاونی‌های مسکن مهر آمل در محل پروژه 541 واحدی مسکن مهر آمل برگزار شد.

فرماندار آمل در این جلسه با تاکید بر اینکه همه ما بدهکار مردم هستیم، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در فصل گرما با حضور مدیران اجرایی در این مکان جلسه گذاشتیم تا مشکلات این بخش رفع شود.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه نگاه دولت، نگاه حمایتی است، بیان داشت: برای ما کیفیت کار مهم است و پیمانکاران باید این امر را رعایت کنند.

وی افزود: در این جلسه هم مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند؛ گزارش دادند و تعاونی‌ها هم همه را تایید کردند که مشکلی از ادارات نیست و همه مدیران به نحو احسن وظیفه خود را انجام دادند و کاهلی در کار نداشتند.

اکبرزاده یادآور شد: وقتی تعاونی‌ها و پیمانکاران کار انجام نمی‌دهند من باید در ملاقات عمومی پاسخگوی مردم باشم.

وی با اشاره به اینکه من هم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستانف همه جانبه  مسکن مهر را حمایت می‌کنم، بیان داشت: اگر غیر از این بود می‌توانستم مردم را با تعاونی‌ها تنها بگذارم و وارد مسائل نشوم اما باید خواسته‌های مردم این تعاونی‌ها برآورده شود.

فرماندار آمل یادآور شد: باید به روز مشکلات خود را مطرح کنید تا در جلسات به روز بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها و پیمانکاران هم باید همت کنند تا خواسته مردم برآورده شود، اذعان داشت: باید دست در دست هم  دهیم تا این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول