اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 835 واحد مسکن مهر ذر حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان ار بهره‌برداری از 835 واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

بهره‌برداری از 835 واحد مسکن مهر ذر حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر چهارشنبه در ویدئو کنفرانس بررسی مشکلات و نیازهای پروژه مسکن مهر شهرستان حاجی آباد که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن، آب و فاضلاب شهری، برق، راه و شهرسازی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وعده رئیس جمهور در دور چهارم سفر به استان هرمزگان مبنی بر پرداخت 250 میلیون ریال تسهیلات بانکی به صاحبان واحدهای مسکونی مهر با یک تعامل مثبت و پیگیری‌های استانداری به زودی محقق می‌شود و هیچ واحدی در سطح استان نباید به دلیل فقدان پرداخت تسهیلات معطل بماند.

وی پروژه مسکن مهر را به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند و حساب شده دولت برای حل اساسی مشکل مسکن برای همه اقشار جامعه، به ویژه گروه‌های کم درآمد و آسیب پذیر نام برد و با تأکید بر رعایت کامل اصول فنی در ساخت و سازها و احداث مراکز آموزشی، تفریحی و فرهنگی بیان داشت: در کنار تأمین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گازو رفع مشکلات در این خصوص از سوی مدیران کل، بنیاد مسکن نسبت به احداث مسجد در پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد اقدام نماید.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دستگاه‌های دست‌اندرکار تامین زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی و تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان باید به تعهدات خود عمل کرده و اهتمام جدی را نسبت به اتمام به موقع عملیات اجرایی واحدهای مشمول طرح داشته باشند.

همچنین در این نشست مسائل و مشکلات مسکن مهر به ویژه مشکلات مربوط به تامین اعتبار لازم برای آب‌رسانی، برق، محوطه‌سازی و فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر شهرستان حاجی‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول