اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی استان اصفهان:

قیمت مسکن با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باید کاهش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر و عرضه قابل ملاحظه مسکن در بازار باید به صورت طبیعی قیمت مسکن کاهش پیدا کرده و یا اینکه در این عرصه رکود ایجاد شود.

قیمت مسکن با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باید کاهش یابد

محمود محمودزاده در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بازار مسکن اظهار کرد: عوامل بسیاری در بازار مسکن تأثیرگذار است که در موضوع عرضه و تقاضا و قیمت تأثیرگذار است.

وی با اشاره به راکد بودن بازار مسکن تصریح کرد: راکد بودن بازار خرید و فروش مسکن فی نفسه امر بدی نیست و واحدهای مسکن مهر ساخته شده، بر تقاضای بازار تأثیر می‌گذارد.

رئیس مسکن و شهرسازی استان اصفهان در ادامه افزود: مسکن از دو ویژگی مصرفی و سرمایه‌ای قابل بررسی است، ویژگی مصرفی مسکن به گونه‌ای است که متقاضی به مسکن نیاز دارد و این آمادگی وجود دارد که نیاز متقاضیان در قالب مسکن مهر تأمین شود.

وی گفت: مسکن اگر در قالب سرمایه‌ای باشد نمی‌توان اظهار نظر کرد، با توجه به اینکه قیمت مسکن تابع متغیرهای زیادی است و کسانی که دیدگاه سرمایه‌ای به مسکن دارند تابع شرایط بازار هستند.

محمودزاده در مورد مسکن مهر تاکید کرد: مسکن مهر بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های مربوطه ساخته می‌شود و نظارت ویژه‌ای بر آنها وجود دارد و پروژه‌های استان از نظر فنی قابل قبول است. 

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مسکن مهر، اضافه کرد: با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر و عرضه قابل ملاحظه مسکن در بازار باید به صورت طبیعی قیمت مسکن کاهش پیدا کرده و یا اینکه در این عرصه رکود ایجاد شود.

رئیس مسکن و شهرسازی استان اصفهان در ارتباط با وضعیت اجاره اظهار کرد: اجاره هم تابع شرایط ذکر شده در بالا است و اگر پروژه‌های مسکن مهر افتتاح گردد و وارد سیستم بازار شود بسیاری از افراد متقاضی مسکن صاحب‌خانه می‌شوند و از چرخه اجاره خارج می‌گردند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول