اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد

ارائه 17 هزار نفرساعت آموزش فنی‌ و حرفه‌ای به صنعتگران گچسارانی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 17 هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌‌ای به صنعتگران این شهرستان ارائه شده است.

ارائه 17 هزار نفرساعت آموزش فنی‌ و حرفه‌ای به صنعتگران گچسارانی

سید یدالله افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شناسایی و جذب جوانان خلاق و ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های کارآمد به آن‌ها از مهم‌ترین اهداف و وظایف فنی و حرفه‌ای است.

وی با تأکید بر لزوم آموزش‌ها و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در بخش صنعت ابراز داشت: یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز صنعتگران و فعالان این عرصه، آنان را در کسب مهارت‌ها و دانش‌های خاص مربوط به شغل خود یاری می‌دهد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران افزود: آموزش‌های مهارتی در ایجاد بستر مناسب اشتغال زودهنگام جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

افضلی با اشاره به تأثیر مهم فنی و حرفه‌ای در آموزش مهارتی جوانان جویای کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم در سرمایه‌گذاری‌های آموزشی در تمام جوامع صنعتی، توسعه و گسترش آموزش‌های فنی‌ و ‌حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته تاکنون استقبال خوبی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شده است، یادآور شد: انقلاب علمی و فنی انقلابی عمیق و کیفی در تربیت نیروی انسانی ماهر است.

افضلی تصریح کرد: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تغییرات اجتماعی و فرهنگی به ویژه در رشد و بهبود فرهنگ کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارائه آموزش فنی به صنعتگران بیش از تعهدات بوده است

وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف جامعه از آموزش 17 هزار نفرساعت صنعتگران گچسارانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران ابراز داشت: تعهدات این مرکز برای آموزش صنعتگران حدود 9 هزار و 500 نفرساعت بوده که با برنامه‌ریزی‌های مؤثر توانستیم بیش از تعهدات آموزش ارائه دهیم.

افضلی با تأکید بر لزوم بهبود و ارتقای دانش و مهارت افراد شاغل، عنوان داشت: ارتقای مهارت و دانش فنی شاغلان در بخش‌های مختلف صنعتی و کارخانجات یکی از اقدامات و اولویت‌های فنی و حرفه‌ای گچساران به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط افراد شاغل است.

وی ادامه داد: فنی و حرفه‌ای گچساران با اعزام مربیان خود به مراکز صنعتی و کارخانجات، آموزش‌های ضمن کار و متناسب با حرفه صنعتگران را ارائه می‌دهد.

افضلی خاطرنشان کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اقتصاد و فرهنگ و به ویژه در راستای شتاب‌دهی به فرآیند تولید، امری حیاتی است.

وی با اعلام آمادگی فنی و حرفه‌ای گچساران برای ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی به جوانان و نوجوانان، از مسئولان مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها خواست تا زمینه یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم آورند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول