اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دورود:

آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای باید مطابق با بازار کار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار دورود گفت:‌ آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای باید مطابق با بازار کار صورت گیرند.

آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای باید مطابق با بازار کار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، نصرالله رشنو، صبح امروز در دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود گفت: در کشورهایی که به آموزش فنی و حرفه‌ای اهمیت ویژه داده شده توسعه و پیشرفت آنها در زمینه‌های مختلف چشمگیرتر بوده است.

فرماندار دورود با بیان اینکه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای نقش مهم و به سزایی در توسعه هر کشور دارد افزود:‌ مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، باید با آموزش مهارت‌ها، پژوهش و تولید استانداردهای مهارت و تعلیم و تربیت نیروی کار کشور به رسالت واقعی خود عمل کنند.

در ادامه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر 26 کارگاه آموزش، فنی و حرفه‌ای در دورود فعالیت دارند.

محمد بهلولی، یادآورشد: این کارگاه‌ها با استفاده از فضای مناسب و بهره‌مندی از اساتید و کارشناسان خبره به آموزش متقاضیان و دانش‌آموزان مشغول هستند.

وی اظهار داشت: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود آموزش‌هایی در خصوص حرف و مشاغل مختلف از جمله تعمیرکاری، جوشکاری، خیاطی، گلدوزی و خبازی داده می‌شود.

بهلولی تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود با بهره‌مندی از وجود کارشناسان و متخصصان به عنوان الگوی حرکت فنی و حرفه‌ای لرستان مطرح است.

رئیس مرکز، آموزش فنی و حرفه‌ای دورود، گفت: امسال هفت میلیارد و 500 میلیون اعتبار، به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود، تخصیص یافته که با استفاده از این اعتبار سیستم آموزشی و اداری این مرکز متحول می‌شود.

رئیس و کارکنان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته مهارت با فرماندار این شهر دیدار کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول