اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران خبر داد

ارائه 81 دوره آموزشی در فنی و حرفه‌ای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: این مرکز با ارائه افزون بر 81 دوره آموزشی در رشته‌های متنوع در طول تابستان نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت و افزایش توان مهارتی جوانان نقش مهمی ایفا می‌کند.

ارائه 81 دوره آموزشی در فنی و حرفه‌ای گچساران

سید یدالله افضلی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مرکز فنی ‌و ‌حرفه‌ای این شهرستان با فعال کردن مراکز آموزشی خود در مراکز ثابت، زندان، پادگان، جوار دانشگاه، هجرت روستایی و مرکز آموزش صنایع و صنوف، آموزش‌های لازم را به طور گسترده به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

وی افزود: فراهم‌سازی زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی در آموزش‌های مهارتی و حمایت از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بخش از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران ابراز داشت: این مرکز در رشته‌های متنوع از علاقمندان به یادگیری مهارت‌های مختلف ثبت‌نام می‌کند.

افضلی با اشاره به اینکه در طول تابستان افزون بر 81 دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران ارائه می‌شود، تصریح کرد: این مرکز در رشته‌های مدیریت و کنترل پروژه با نرم‌افزار، اتوماسیون اداری، کارور GPS، تحلیل‌گر فرآیندهای شیمیایی به کمک نرم‌افزار HYSYS، کارور شبکه اینترنت، مدیریت زمان، بهداشت ایمنی و مدیریت نانوایی آموزش‌های لازم را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

وی رشته‌های مسئول HSE، کارور PLC، جوشکاری با فرآیند قوس الکتریکی دستی، حسابدار مؤسسات بازرگانی و صنعتی، فن‌ورز شبکه هوایی و ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ISO 9001 و 2002 را از دیگر رشته‌های ارائه ‌شده در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برشمرد.

افضلی ادامه داد: با توجه به استقبال جوانان و پیگیری‌های این مرکز، رشته‌های جدیدی به مرکز فنی‌ و ‌حرفه‌ای افزوده شده است.

ارائه 300 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران تصریح کرد: رشته‌های ابزار دقیق، تدوین‌گر تصویر، عکاسی دیجیتال، تصویربرداری، گویندگی، آرایشگری، تمام نرم‌افزارهای آموزشی در صنایع نفت، گاز و شیمی از جمله رشته‌‌های جدید این مرکز است.

افضلی ادامه داد: افراد جویای کار و مهارت، برای ارتقای سطح علمی و توان کار خود با مراجعه به مراکز فنی‌ و ‌حرفه‌ای، مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های این مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زمینه را برای حضور همه اقشار جامعه فراهم آورده است.

افضلی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 300 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز ارائه شده است.

وی یادآور شد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از تمامی نقاط شهری و روستایی و استان‌های همجوار نیز پذیرش کارآموز داشته و خدمات شبانه‌روزی مطلوبی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول