اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای هرمزگان خبر داد

تحقق بهر‌ه‌وری حداکثری در سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: تنها با در اختیار داشتن چهار مرکز آموزش، سالانه بیش از 30 هزار نفر را در هرمزگان آموزش می‌دهیم.

تحقق بهر‌ه‌وری حداکثری در سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت‌اله اردشیری ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان از مرکز علمی کاربردی آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان اظهار داشت: مطمئنا در دنیای امروزی اهمیت امور مهارتی و توسعه و آموزش آن بر هیج‌کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز در سال‌هایی که فعالیت خود را آغاز کرده توانسته است ضمن تربیت نیروهای متخصص خدمات مطلوبی را به بدنه اقتصادی و اجتماعی کشور به ویژه در مباحث اقتصادی بدهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی این سازمان در استان افزود: بهره‌وری در سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

اردشیری افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان تنها با داشتن چهار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سراسر استان طی سال بین 12 تا 18 هزار نفر را آموزش می‌دهد.

به گفته این مسئول، علاوه بر این تعداد، سازمان فنی و حرفه‌ای استان در سال معمولا بر تربیت و آموزش بیش از 25 هزار نفر در واحدهای فنی و مهارتی بخش خصوصی نظارت دارد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر، صنعت هرمزگان با توسعه خوبی روبرو شده است، اظهار داشت: توسعه نیروی انسانی متخصص و تربیت نیروهای فنی از جمله اهداف سازمان فنی و حرفه‌ای هرمزگان بوده که در این راه تاکنون دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان اضافه کرد: این سازمان با توجه به نیاز بخش‌های مختلف صنعتی تولیدی اقدام به برگزاری دوره‌های مورد نیاز دستگاه‌ها و بخش‌های صنعتی می‌کند.

به گفته اردشیری، توجه سازمان فنی و حرفه‌ای استان به مبحث شغل‌های خانگی نیز قابل اعتناست و در این راستا طی سال دوره‌های مختلفی در این باره برای علاقه‌مندان و متقاضیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول