اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بشرویه باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: برای افزایش درآمد و توسعه اقتصادی شهرستان ضرورت دارد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز منطقه باشند.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بشرویه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در جمع مربیان مراکز فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: امروزه در سطح جهان نسبت به توسعه‌یافتگی کشورها نگرش تغییر یافته و اندیشمندان اقتصادی نیز نیروی انسانی ماهر را محور توسعه قلمداد می‌کنند.

وی ادامه داد: در گذشته وجود منابع مالی و ثروت‌های طبیعی عامل توسعه‌یافتگی هر کشور شناخته می‌شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نیروی انسانی ماهر عامل پیشرفت محسوب می‌شود.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: در دولت نهم و دهم توجه به مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای معطوف شده است لذا ارائه آموزش‌های‌ به‌روز و ارتقای مهارت در افراد در کشور دنبال می‌شود.

 

*مراکز فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز منطقه آموزش ارائه دهند

پورسلطانی برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای را در تربیت نیروی انسانی ماهر مؤثر دانست و گفت: جامعه هر روز به مهارت جدیدی نیاز دارد که در این زمینه باید مراکز فنی و حرفه‌ای متناسب با نیازهای هر منطقه آموزش ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های اقتصادی ضرورت دارد با اعتماد به نفس مهارت‌های جدید را بیاموزیم تا در اشتغال استقلال داشته باشیم.

فرماندار بشرویه گفت: آنچه در دنیا سبب تحول در اقتصاد کشورها می‌شود تمرکز بر آموزش‌های لازم و کسب مهارت است.

 

*آموزش‌های به‌روز و استاندارد، راندمان تولید را افزایش می‌دهد

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه نیز افراد جویای کار، افراد شاغل، کارجویان روستایی برای افزایش ماندگاری در روستاها و دانش‌آموزان و دانشجویان را از جمله افراد بهره‌مند از خدمات آموزشی این مرکز عنوان کرد.

مهدی حسنی اضافه کرد: افرادی که در خط تولید قرار دارند با آموزش‌های به‌روز و استاندارد مطابق با تکنولوژی بیشترین بهره‌وری را در تولید دارند.

وی یادآور شد: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه با ارائه این‌گونه آموزش‌ها و ارتقای مهارت در افراد بهره‌وری بالا و افزایش تولید را سبب می‌شود.  

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول