اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال

فنی و حرفه‌ای دریچه‌ای برای ورود هنرجویان به عرصه اشتغال است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خلخال گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دریچه‌ای برای ورود هنرجویان به عرصه اشتغال است.

فنی و حرفه‌ای دریچه‌ای برای ورود هنرجویان به عرصه اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شادمان روشندهی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی حرفه‌آموزان فنی و حرفه‌ای خلخال اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد مشاغل خانگی مهمترین راهکار است و دولت نیز سیاست‌های حمایتی و تشویقی خود را در این راستا اعلام کرده است.

وی افزود: هم‌زمان با روز ملی مهارت، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال و کارآفرینی دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: در سه ماه اول امسال 44 دوره آموزشی برای حرفه‌آموزان دایر شده که 862 نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌ها شرکت و گواهی پایان دوره اخذ خواهند کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال یادآور شد: برای افزایش توانمند‌سازی نیروهای کار و حرفه‌آموزی برای اشتغال در جامعه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 165 دوره آموزشی در خلخال برگزار می‌شود.

روشندهی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: به همت مسئولان استانی و شهرستانی در سال 90 دانشکده علمی و کاربردی مهارت خلخال در پنج رشته فعالیت می کرد که در سال 92 نیز 9 رشته به رشته‌های این مرکز دانشگاهی افزوده می‌شود و دانشجویان در هفت رشته کاردانی و دو  رشته کارشناسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه فرماندار خلخال، اعضای شورای شهر، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان خلخال از غرفه‌های بافت فرش و تابلو فرش، کارگاه گل‌سازی، کیف‌دوزی و نمایشگاه حرفه‌آموزان فنی و حرفه‌ای خلخال بازدید کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول