اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه:

افتتاح مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه در آینده نزدیک مشکل کمبود مکان مناسب برای ارائه آموزش‌ها رفع می‌شود.

افتتاح مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی حسنی عصر امروز در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار بشرویه اظهار کرد: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه به منظور ارائه خدمات آموزشی و ارتقای مهارت در افراد، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برنامه‌های فنی و حرفه‌ای نیز در راستای تحقق شعار امسال حرکت کرده و با ارائه خدمات آموزشی، افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه با اشاره به آغاز هفته ملی مهارت و کارآفرینی افزود: با توجه به اینکه لازمه ورود به بازار کار، داشتن مهارت در افراد است و به منظور فرهنگ‌سازی مهارت و ارتقای آن ضرورت دارد تا افراد در کنار آموزش‌های نظری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره ببرند.

*آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد اشتغال می‌کند

حسنی گفت: اگر افراد را از لحاظ مهارت، تکنولوژی و محتوای علمی توانمند کنیم علاوه بر آغاز به‌کار افراد از مسیر روشن و پیشرفت در کار در افزایش درآمد نیز موثر واقع می‌شود.

وی افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تاثیرات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است که با جذب افراد و پرکردن اوقات فراغت، سبب ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می‌شود.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه با اشاره به عملکرد این مرکز از سال گذشته تاکنون یادآور شد: در مدت مذکور 750 دوره آموزشی در رشته‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و مشاغل خانگی در قالب 60 دوره آموزشی برگزار شده که 120 هزار نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

حسنی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد و گفت: با توجه به تداخل دوره‌های آموزشی و نبود مکان مناسب برای ارائه آموزش‌ها، مرکز خواهران با زیربنای 730 مترمربع در دو طبقه در فنی و حرفه‌ای بشرویه در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه تاکنون 120 میلیون تومان هزینه دربرداشته است که با اختصاص 180 میلیون تومان تا دهه فجر سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول